یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو با بیان اینکه در سه روز آینده، 5 استان غرب و جنوب غربی کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند، دستور تشکیل ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو و استان های در معرض سیل را صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

برای داشتن یک خانه ویلایی شیک و زیبا، نیاز است تا طراحی ویلا توسط یک تیم مجرب و متخصص انجام شود. طراحی ویلا یکی از مهمترین گام‌های ساخت ویلا است و می‌بایست بهترین اجرا در این قسمت اتفاق بیفتد. امروزه ساخت ویلا در حاشیه شهرها و به خصوص مناطق خاص روستاها طرفداران بسیاری دارد. این علاقه در شمال کشور و به خصوص استان مازندران بیش از سایر نواحی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت اصلاحات به مشاوران خود توصیه کرد که به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نیرو دستور تشکیل ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو و 5 استان غرب و جنوب غربی کشور که در معرض وقوع سیلاب قرار دارند را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با بیان اینکه در سه روز آینده، پنج استان غرب و جنوب غربی کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند، دستور تشکیل ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو و استان‌های در معرض سیل را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان محیط زیست گفت: پرندگانی مانند همای سعادت در مسیر پروازی خود به ایران سفر می کنند و مناطقی که این پرندگان و جانوران به آن سفر می‌کنند، نشانه گذاری شده است و توسط ماموران محیط زیست حفاظت می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان محیط زیست گفت: پرندگانی مانند همای سعادت در مسیر پروازی خود به ایران سفر می کنند و مناطقی که این پرندگان و جانوران به آن سفر می‌کنند، نشانه گذاری...

خبرگزاری تسنیم

سامانه ISRC-PSAR نخستین سامانه تصویربرداری راداری پلاریمتری کشور است که متخصصین پژوهشگاه فضایی ایران موفق به دستیابی به دانش فنی طراحی و ساخت و تست عملیاتی آن شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به رخداد بارش‌های رگباری احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نواحی استان طی این دو روز دور از انتظار نیست.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس انجمن اقتصاددانان ایران معتقد است که سال 1402 همچنان در ناترازی اقتصاد گذشت، این در حالی بود که بانک مرکزی یک تنه در برابر همه ناترازی های اقتصاد و ریسکهای اقتصاد کلان ایستادگی کرد و امید که مدیریت بازار پولی در سال 1403 نیز ادامه یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طالبان حقابه ایران از هیرمند را نداده است بلکه فقط گل لای سیلاب را سمت ایران روانه کرده است. طالبان حقابه ایران از هیرمند را نداده است بلکه فقط گل لای سیلاب را سمت ایران روانه کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، موج سیلاب‌های هیرمند به سوی ایران روانه شده است. این سیلاب‌ها و گل‌ولای عظیم، اما همان حقابه ایران از هیرمند است یا ترفند طالبان برای خلاص‌شدن از گل‌ولای جمع شده پشت سد انحرافی...

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و بارش‌های سیل آسا در بسیاری از استان ها خبر دادو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شب گذشته (26 اسفند) حقوق اسفند بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح واریز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی تاج، در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده این استان بازدید کرد.