یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش گفت: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف 150 هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش برسانیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری 3 برابری برای مددجویان آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز یعنی طی هفته جاری و هفته آینده، شاهد بارش‌های مناسبی در اغلب استان‌های کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب در نیمه غربی ایران در آستانه شروع سال جدید خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران با طرح دو فوریتی کمک 50 میلیارد تومانی شهرداری تهران به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان واریز شد به گزارش عرشه آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد. علیرضا انجلاسی با بیان اینکه تیم مدیریت بحران سازمان بهزیستی بلافاصله پس از سیل برای ارزیابی خسارات وارده به مددجویان این سازمان وارد عمل شد، گفت: بازدید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت خبر برکناری محمد مخبر را دروغ خواند. دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت خبر برکناری محمد مخبر را دروغ خواند. به گزارش عرشه آنلاین، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت خبر داد که از عوامل انتشار خبر دروغ برکناری معاون اول رئیس‌جمهور شکایت شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال در استان سیستان و بلوچستان حضور یافت.

وب‌گاه فرارو

سردار آزمون تصاویر جالبی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

در آخرین روز‌های سال 1402 هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امشب (یکشنبه) با برگزاری 8 دیدار پیگیری خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

اسطوره پرورش اندام ایران پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک انگلستان گفت: یک‌جنگجو هستم و برای رسیدن به موفقیت می‌جنگم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار قرمز؛ 22 استان ایران در آب غرق می شوند | این استان‌ها منتظر بارش های سیل آسا باشند سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و بارش‌های سیل آسا، کولاک برف و آبگرفتگی معابر خبر داد به گزارش عرشه آنلاین به نقل از تسنیم اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی به شرح زیراست:

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک در انگلستان را از آن خود کرد.