دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

پورتو توانست پورتیموننسه را در لیگ پرتغال شکست دهد.

وب‌گاه فرارو

استقلال و پرسپولیس را می‌توان برندگان بزرگ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید مجدد بر نظارت و کنترل جدی فرمانداران بر عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در جریان سیلاب جنوب استان گفت: در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم.

وب‌گاه فرارو

تکلیف برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر امروز مشخص خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

تیم کشتی فرنگی ایران با کسب 12 مدال عنوان نخست مسابقات جام وهبی امره را به دست آورد.

وب‌گاه فرارو

شاگردان ژاوی هرناندس با کسب یک پیروزی خانگی برابر تیمی از رده‌های پایین جدول، موقتاً صعودی یک پله‌ای را در جدول لالیگا تجربه کردند.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از بیانیه باشگاه بعد از حذف تیمش از جام حذفی گفت: مگر قرار است هر هفته ببرم که بیانیه دادند؟

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، قدرتی که هواداران به این تیم می‌دهد سرخپوشان را قوی‌تر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

واقعیت تلخ همینجاست. روزنامه‌های غرب‌گرا نشان داده‌اند در روزهای پر حماسه، حماسه‌کُش‌اند و ما هزینه دشمنی رسانه‌های غرب‌گرای داخلی با مردم را از جیب مردم تأمین می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس در روزی که به وضوح علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوشش روی فرم نبود و روی هر دو گل دریافتی مقصر نشان داد، ابتدا از رقیب عقب افتاد، ولی در نیمه دوم توفانی موفق شد ورق را برگرداند و برنده زمین مسابقه را ترک کند.

وب‌گاه فرارو

انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ایران قرار است چند روز دیگر، یعنی 26 اسفند، برگزار شود تا بعد از چندین ماه بلاتکلیفی و اداره امور توسط سرپرست، حالا این فدراسیون رئیس جدیدش را بشناسد. اتفاق مهم در این بین نبودن همان اسم همیشگی، یعنی محمدرضا داورزنی، در بین کاندیدا‌های نهایی فدراسیون والیبال است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آقای جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی به خانم ژیلا صادقی گفته، قصد خداحافظی دارد و این‌روزها در اداره بازنشستگی سازمان صداوسیما پیگیر کار بازنشستگی است.

وب‌گاه فرارو

محمدرضا مختاری ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران به دلیل درگیری شدید فیزیکی با حریفش بر روی تشک مسابقه، از دور مسابقات بین‌المللی ترکیه کنار گذاشته شد. در وزن 77 کیلوگرم از جام «وهبی امره» که از قدیمی‌ترین تورنمنت‌های کشتی فرنگی دنیاست، مختاری ابتدا مقابل تیمور بردیف از روسیه به پیروزی رسید. سپس جنگیز ارسلان از ترکیه را شکست داد. در دور سوم هم توانست امین کاویانی‌نژاد دیگر نماینده ایران را مغلوب...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه که در داخل و خارج از کشور به‌دلیل سخنان و مواضع ماه گذشته‌اش مبنی بر اینکه اعزام نیرو به اوکراین «نباید منتفی شود» مورد حمله قرار گرفت، روز پنج‌شنبه هنگام ملاقات با رهبران احزاب سیاسی بزرگ برای اصلاح مواضعش با سیل خشم چپ‌ها و راست‌ها مواجه شد. «راجر کوهن» در گزارش 7مارس در نیویورک‌تایمز نوشت، اظهارات مکرون متحدانش در ناتو را شگفت‌زده کرد و با تهدید به...

وب‌گاه عصر ایران

براساس هشدار دانشمندان، اگر سطح آب دریاهای سراسر جهان به اندازه 2 فوت (0.6 متر) افزایش پیدا کند، جوامع ساحلی تاثیرات فاجعه‌باری را تجربه خواهند کرد. شهرهایی مانند نیویورک، میامی و نیواورلئان با سیل ویرانگر مواجه خواهند شد و در سرتاسر جهان، خانه و معیشت حدود 97 میلیون نفر به خطر می‌افتد.