شنبه 15 اردیبهشت 1403

تداوم وقوع سیل در این منطقه / تمام دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تداوم وقوع سیل در این منطقه / تمام دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش

اقتصادنیوز: فرماندار اردستان با اشاره به ادامه جاری شدن سیل گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده باش کامل هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید محمدهادی احمدی طباء اظهار کرد: ظهر امروز، 4 اردیبهشت بر اثر بارش‌های شدید باران در مناطق شهری و روستایی شاهد وقوع سیل در برخی از نقاط شهرستان اردستان بودیم.

خبر مرتبط آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تشریخ آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان بلوچستان گفت: تاکنون به 242 روستای سیل زده در این استان امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه هنوز بارش باران و وقوع سیل و روان آب در برخی نقاط شهرستان ادامه دارد، افزود: بر اثر شدت بارش باران در سه نقطه شهر اردستان شاهد آب‌گرفتکی معابر و روان آب شدید بودیم که در برخی نقاط اردستان آب وارد منازل شده است. با تلاش نیروهای شهرداری و آتش نشانی، تیم‌های امدادی و هلال احمر مشکلات به وجود آمده در حال برطرف شدن است.

فرماندار اردستان با اشاره به شدت بارش باران در شهر زواره گفت: گزارش‌های دریافتی از شهر زواره حاکی از آب‌گرفتگی معابر دارد و طبق گزارش‌های دریافتی تاکنون 2 خانه دچار آسیب جدی و تخریب شده است. تا دقایق دیگر جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران ویژه بخش زواره در بخشداری این شهر برگزار می‌شود.

خبر مرتبط هشدار نارنجی هواشناسی به مردم / خطر آبگرفتگی و سیلاب برای 17 استان

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 17 استان از جمله تهران از آبگرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، تگرگ و خسارت به کشاورزان خبر داد.

احمدی طباء تصریح کرد: اکنون تمام مسیرهای ارتباطی و مواصلاتی شهرستان اردستان باز است ولی با توجه به اینکه هنوز بارش‌های باران و جاری شدن سیل ادامه دارد، فعلا نمی‌توانیم میزان خسارت را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی تا روز پنجشنبه سامانه بارشی روی شهرستان اردستان مستقر است، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده باش کامل هستند و کلیه ماموریت‌ها و مرخصی‌ها لغو خواهد بود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تداوم وقوع سیل در این منطقه / تمام دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش 2
تداوم وقوع سیل در این منطقه / تمام دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش 3