دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

کفش‌های جدید مهدی طارمی با انتشار یک تصویر رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

اداره هواشناسی فرانسه اعلام کرد که منطقه کوهستانی آلپ در امتداد مرز ایتالیا که در ارتفاع 2500 متری، تا یک متر بارش برف پیش بینی می‌شود در معرض خطر بالایی قرار دارد. برف سنگین در آخر هفته دسترسی به چند استراحتگاه آلپ در جنوب شرق فرانسه را قطع کرد.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس با خرید 5 بازیکن جدید در نیم فصل نقل و انتقالات را از سایر مدعیان لیگ برتری برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل ارتش، دستور داد فرماندهان چهار نیروی ارتش امداد رسانی در مناطق سیل زده را تقویت کنند و استمرار دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنایت به تأکید فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی)، به فرماندهان چهار نیروی ارتش دستور داد امداد رسانی در مناطق سیل زده را تقویت کنند و استمرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به خسارت بارندگی های اخیر به مزارع کشاورزی نظیر گندم و هنداونه مقرر شد برای جبران این خسارت ها، بذر این محصولات تهیه و بین کشاورزان توزیع شود.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ورود سپاه به مرحله بازسازی و ترمیم آسیب‌ها و خسارتهای ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد شفایی جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 9 گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه در کنار سایر بخش‌های دولتی و مردمی با بهره گیری از ماشین آلات و امکانات و تجهیزات فنی و مهندسی خود در مرحله بازسازی و ترمیم آسیب‌ها و خسارت‌های ناشی از سیلاب در منطقه سیل زده از جمله چابهار و دشتیاری شرکت دارند. وی افزود: به دلیل...

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با وجود نبود امکان رفع حوادث در 48 ساعت ابتدایی وقوع سیل، تاکنون شبکه آب 200 روستا وارد مدار بهره‌برداری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا بر بودجه 1402، اشخاص هنری تا سقف 480 میلیون از مالیات معاف‌اند، در حالی است که سقف معافیت مالیاتی کارگران، 120 میلیون تومان در سال است بنا بر بودجه 1402، اشخاص هنری تا سقف 480 میلیون از مالیات معاف‌اند، در حالی است که سقف معافیت مالیاتی کارگران، 120 میلیون تومان در سال است به گزارش عرشه آنلاین، بنا بر قانون بودجه 1402 تمام اشخاصی که در بخش هنری فعالیت می‌کنند تا سقف 480 میلیون تومان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و رعد و برق در 18 استان و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی همچنین وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق کشورهشدار داد.

وب‌گاه گسترش

یزدی‌زاده بیان کرد: مالیات برای تأمین درآمد دولت، حرکت به‌سمت عدالت اجتماعی و هدایت سرمایه‌ها به برخی از بخش‌ها (طبق سیاست کلی دولت) وضع می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

علی‌اکبر محرابیان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان از عملکرد به موقع پرسنل شرکت برق در سیلاب سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

وب‌گاه فرارو

یک سایت ایتالیایی در گزارشی به تیم رم پرداخت و از سردار آزمون بازیکن ایرانی این تیم تمجید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر قانون بودجه 1402 تمام اشخاصی که در بخش هنری فعالیت می‌کنند تا سقف 480 میلیون تومان از معافیت مالیاتی برخوردارند این در حالی است که سقف معافیت مالیاتی کارگران 120 میلیون تومان در سال است؛ چرا بین پرداخت‌کنندگان مالیات چنین تبعیضی وجود دارد؟