دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عصر ایران

باران شدید در جنوب پرو باعث وقوع سیل مرگبار در آپوریماک شد که منجر به کشته شدن 6 نفر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اواسط وقت سه شنبه در مناطق مرکزی استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار زهرایی، با اشاره به سیل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شرایط استان سیستان‌وبلوچستان، سازمان بسیج سازندگی در آمادگی کامل جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده قرار دارد. وی درباره اقدامات انجام شده در خصوص سیل استان سیستان و بلوچستان گفت: با اعلام ماموریت صادر شده کلیه تجهیزات و ماشین آلات مستقر در استان در «چابهار» و شهرستان «دشتیاری»...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج سازندگی از آماده‌باش گروه‌های جهادی و استقرار تجهیزات تخصصی و مکانیکی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر قالیباف در انتخابات شکست سنگینی خورده است ولو آنکه خودش رای آورده باشد اما وضعیتش مانند فرماندهی است که یاران نزدیک خود را از دست داده است. باید به فکر مهمات و افراد جدیدی باشد و استراتژی‌اش را تغییر بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه بارشی دوشنبه (14 اسفند) از غرب کشور وارد می‌شود و بارش‌های شدیدی را در 16 استان به همراه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با گذشت پنج روز از آغاز بارش‌های سیل آسا در جنوب سیستان و بوچستان، تیم‌های امدادی همچنان در حال کمک رسانی به مردم، تامین اقلام اساسی و ضروری زندگی آنان هستند و بیشتر راه‌های دسترسی بازگشایی شده‌است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه 1947 روستا در سیستان و بلوچستان درگیر سیل شده است، گفت: تا کنون امدادرسانی به 3752 نفر از سیل‌زدگان انجام گرفت.

وب‌گاه فرارو

بنابر تکنیک‌های جدید اندازه‌گیری مقدار گرمایش زمین، دمای سیاره‌مان از آستانه بحرانی تعیین‌شده در توافق پاریس (1.5‌درجه سانتی‌گراد) عبور کرده و به نظر می‌رسد تا پایان این دهه از آستانه دیگری هم فراتر رود. اثرات منفی این گرمایش در خاورمیانه و ایران هم مشهود است.

وب‌گاه عصر ایران

در ویدئو، امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان در حال انجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهره ثابت ماه‌های اخیر رسانه‌های ضدایرانی دست به انتشار یک دروغ جدید زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: 16 شهرستان و 1947 روستا در سیستان و بلوچستان از نهم اسفند درگیر سیل هستند. معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به روستا‌های تحت تاثیر سیل اشاره کرد و گفت: تاکنون هزار و 947روستا درگیر سیلاب و خسارت شدند که چابهار با 480 و نیکشهر با 330 روستا بیشترین میزان درگیری را داشتند. محمدحسن نامی اظهار داشت: شهرستان‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روایت کوتاه از وضعیت اهالی شهرستان‌های بخش بلوچستان استان سیستان و بلوچستان، شش روز پس از جاری‌شدن سیل است؛ آب‌ها فروکش کرده و به دریا ریخته و گل‌ولای باقی مانده و کم کم سیل، روی دیگرش را نشان می‌دهد. این روایت کوتاه از وضعیت اهالی شهرستان‌های بخش بلوچستان استان سیستان و بلوچستان، شش روز پس از جاری‌شدن سیل است؛ آب‌ها فروکش کرده و به دریا ریخته و گل‌ولای باقی مانده و کم کم سیل، روی...

وب‌گاه الف

وزیر کشور با بیان اینکه نیروهای امدادی و خدمات‌رسان با تمام توان پای کار هستند، گفت: عمده مشکلات مردم در مناطق سیل زده در حوزه راه‌های ارتباطی است که بازگشایی راه ها در حال انجام است.

وب‌گاه عصر ایران

روایت یک خبرنگار از وضعیت مناطق سیل‌زده: آب‌معدنی مهمترین مشکل مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.

خبرگزاری تسنیم

نشریه علمی ساینس با تشریح اقدامات موفق دولت ایران در احیای خلیج گرگان نوشت: تنها 4 هفته بعد از بازگشایی کانال آشوراده در سال 2023 آبی به حجم 1.5 میلیارد مترمکعب از دریای خزر وارد خلیج گرگان شد و سطح آب این خلیج 40 سانتیمتر بالا آمد.