دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از بارش باران و به راه افتادن سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان، این مناطق در حالت بحرانی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت هلال احمر آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، را با انتشار اطلاعیه ای تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازسازی 300 واحد مسکونی که تا کنون تخریب شده و 1500 واحد مسکونی نیازمند تعمیر از سیل سیستان و بلوچستان، به زودی با تامین اعتبار و حمایت دولت آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته مهرداد بذرپاش ضمن دریافت آخرین گزارش از اقدامات صورت گرفته، دستور داد همه امکانات برای خدمت رسانی در مناطق آسیب دیده از سیل استان سیستان و بلوچستان بسیج شود. رضا اکبری، معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این باره گفت: راهداران با تلاش برای ارائه خدمات در مناطق درگیر سیلاب به منظور مرمت و بازگشایی...

وب‌گاه فرارو

محمدعلی رأفت، فرماندار شهرستان دشتیاری گفت: با سیلاب عظیمی که رخ داد، تعدادی از روستا‌ها دچار آبگرفتگی شدید شدند، اما تعداد دیگری از روستا‌ها از بحث آبگرفتگی خارج شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی دایی در واکنش به خبر رشوه‌گیری بازیکنان تیم ملی در قطر گفت: وقوع چنین فعلی از بازیکنان تراز اول و بین‌المللی فوتبال ایران را خیلی بعید می‌دانم. برای من به شخصه این موضوع باورنکردنی است و نمی‌توانم قبول و باور کنم ورزشکار باغیرت ایرانی و وقوع چنین اتفاقی را؟! برخی نمی‌توانند از روی ناراحتی و خشم از باخت، بروند هر شایعه‌ای دل‌شان خواست راه بیندازند تا انتقام بگیرند و عصبانیت...

وب‌گاه الف

جمعیت هلال احمر در دومین اطلاعیه خود ضمن اعلام آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده را تشریح کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فاروق اسماعیل زهی یکی از حاضران در کاروان مولوی عبدالحمید بود که به سمت مناطق سیل زده دشتیاری در حرکت بوده، و به همین دلیل برای ساعاتی در ایست بازرسی پلیس راه زاهدان - خاش متوقف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا، گفتگوی مفصلی در مورد اتفاقات ورزشی ایران داشته است. علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: بعد از بازی با ژاپن خیلی به قهرمانی ایران امیدوار شده بودم. علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا، گفتگوی مفصلی در مورد اتفاقات ورزشی ایران داشته است. خلاصه صحبت‌های وی به شرح ذیل است؛

وب‌گاه عصر ایران

فاروق اسماعیل زهی یکی از حاضران در کاروان مولوی عبدالحمید بود که به سمت مناطق سیل زده دشتیاری در حرکت بوده، و به همین دلیل برای ساعاتی در ایست بازرسی پلیس راه زاهدان - خاش متوقف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون براساس برآوردهای صورت گرفته 2 هزار میلیارد تومانی در پی سیل به استان سیستان و بلوچستان خسارت وارد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و همچنین شماره حساب این جمعیت برای دریافت کمک‌های مردمی‌به هموطنان آسیب‌دیده را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

جشن نیکوکاری در حالی از امروز (14 اسفندماه) آغاز شده و تا 22 اسفندماه ادامه دارد که همزمان 8000 مرکز نیکوکاری در برگزاری این جشن همکاری می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی دایی به مناسبت پایان سال 1402، گفتگوی مفصلی درباره اتفاقات این سال داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند مولوی عبدالحمید به اتهام حمل سلاح غیرمجاز (سلاح گرم) در ایست بازرسی پلیس راه زاهدان خاش دستگیر شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتای فراجا نسبت به کلاهبرداری در پوشش ارسال لینک‌های آلوده با موضوع واریز سود سهام عدالت هشدار داد.