دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

راه‌ها بسته است، آب آشامیدنی پیدا نمی‌شود، خوراکی مغازه‌ها تمام شده، شش روستا برق ندارند. در روستای تلنگ، کپسول گاز پیدا نمی‌شود و مردم با هیزم آشپزی می‌کنند. اما همان هم روشن نمی‌شود. مردم فقیرند، خانه‌های‌شان خشت و گلی است و سیل، وضعیت‌شان را وخیم‌تر کرده.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنابر تکنیک‌های جدید اندازه‌گیری مقدار گرمایش زمین، دمای سیاره‌مان از آستانه بحرانی تعیین‌شده در توافق پاریس (1.5‌درجه سانتی‌گراد) عبور کرده و به نظر می‌رسد تا پایان این دهه از آستانه دیگری هم فراتر رود. اثرات منفی این گرمایش در خاورمیانه و ایران هم مشهود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش از مذاکره با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای ایجاد «مدارس سمپاد عشایری» خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سفیدپوشان مادرید امشب در بهترین فرم خود نبودند اما وینیسیوس با خلق یکی از بهترین شب‌هایش در این فصل، انتقامش را از هواداران والنسیا گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت، تغییر اقلیم را در افزایش بیماری‌های واگیر و غیرواگیر مؤثر دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت، تغییر اقلیم را در افزایش بیماری‌های واگیردار و غیرواگیردار مؤثر دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در دوازدهمین روز از اسفند به تقلب در مواد غذایی، تصویب قطعنامه اجلاس تهران در مجمع جهانی محیط‌زیست، عفو 1168 زندانی در تهران، انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران شمال به مدت 10 روز، سیل در 16 شهرستان و 1947 روستای سیستان و بلوچستان، رونمایی از جدیدترین تکنولوژی آزمایشگاهی برای تشخیص سویه‌ها، تجرد دختران دهه 60 پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با وزیر کشور و استاندار سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت سیل اخیر در این استان را بررسی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه اسلواکی با اعلام موضع کشورش درباره اعزام نیروهای نظامی به اوکراین،‌گفت کشورش دیگر قصد ندارد به کی‌یف کمک‌های نظامی ارائه کند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی وقوع بارش در شهر ویچنزا واقع در ایتالیا، سیلابی به ارتفاع یک و نیم متر به راه افتاده و یکی از شهروندان ایتالیایی ویدیوئی جالب و البته ترسناک را از این سیلاب ضبط کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، از امدادرسانی در این استان و با حضور 200 تیم امدادی خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزیر کشور و استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت سیل اخیر در این استان را بررسی کرد و بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان برای کمک به حادثه دیدگان را خواستار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزیر کشور و استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت سیل اخیر در این استان را بررسی کرد و بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان برای کمک به حادثه دیدگان را خواستار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر هوایی از منطقه دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان گستره سیل حاصل از بارش‌های روزهای اخیر را نشان می‌دهد. تصاویر هوایی از منطقه دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان گستره سیل حاصل از بارش‌های روزهای اخیر را نشان می‌دهد. سیل منطقه دشتیاری و مردمانش را گرفتار بحران کرده و همانطور که در فیلم دوم می‌بینید مردم برای خارج کردن آب‌ها از خانه‌هایشان نیاز مبرم به کف‌کش دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تعداد محور‌های مسدود شده به دلیل سیل و طغیان و بارش برف به 12 محور غیر شریانی رسید.