دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «موتورسیکلت‌سوارانی که در تصادفات فوت شده‌اند، عموماً تخلفاتی مانند عبور از چراغ قرمز، تردد در خطوط ویژه، تردد در پیاده‌رو‌ها و حرکت خلاف جهت داشته‌اند.»

وب‌گاه فرارو

سخن‌گوی صنعت آب با بیان اینکه حل مسئله آب تهران یک اقدام بسیار سخت و پیچیده است، گفت: «در روز‌های سرد و بارانی نباید مصرف آب این مقدار زیاد باشد و نیاز است که شهروندان در این زمینه به مسئولان کمک کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 هزار روستا گرفتار سیل شده‌اند، اما از میان همه آن‌ها شاید اوضاع 30 روستا در تلاقی 2 رودخانه بزرگ استان یعنی کاجو و سرباز سخت‌تر باشد؛ روستاهایی در منطقه دلگان‌ها، سیتارها، سندها و کلانی‌ها با جمعیتی حدود 10 هزار نفر. بهار و تابستان که شروع می‌شود، داد شمالی‌های استان از گرد و خاک به هوا می‌رود و پاییز و زمستان نوبت جنوبی‌هاست که از بارش‌های سیل‌آسا دست به آسمان بلند کنند. حالا هم...

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

شهردار منطقه یک درباره خطری که از بیخ گوش میدان تجریش رد شد، توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه فروش و عرضه دارو در فضای مجازی ممنوع است، در عین حال نسبت به تبلیغ واکسن گارداسیل توسط بلاگر‌ها هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر مدیریت و حفاظت حیات وحش گفت: کشور ما محل عبور قاچاقچیان و گونه‌های قاچاق شده برای کشور‌های دیگر شناخته شده است.

وب‌گاه فرارو

یکی از کلاس‌های درس مدرسه دخترانه شاهد ارومیه امروز صبح شاهد آتش سوزی شد و 18 دانش آموز مصدوم شدند که توسط کارکنان آتش نشانی و اورژانس نجات یافتند که حال عمومی آنان خوب است.

وب‌گاه فرارو

یک منبع کارگری در شهرداری مشهد گفت: روز گذشته دو کارگر پاکبان شهرداری مشهد حین عزیمت با خودرو سواری به محل خدمت در محله شهرک غرب (قاسم‌آباد) در حوالی بلوار «شاهد» بر اثر حادثه برخورد با یک خودرو اتوبوس دچار حادثه آتش سوزی شدند که در نهایت یکی از کارگران در آتش جان باخت و کارگر دیگری دچار سوختگی شدید شد.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون به بیش از 19 هزار نفر در 450 روستای متأثر از سیلاب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شده است.

وب‌گاه فرارو

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی واحد‌های مختلف نظام سلامت جهت ارایه خدمات مورد لزوم به بیماران، وزارت بهداشت از آغاز طرح سلامت نوروزی از 24 اسفندماه خبر داده و ضمن اعلام نحوه فعالیت مراکز درمانی، هرگونه تعطیلی بخش‌های بستری در تعطیلات نوروزی را نیز ممنوع اعلام کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تاکنون به بیش از 19 هزار نفر در 450 روستای متأثر از سیلاب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون براساس برآوردهای صورت گرفته 2 هزار میلیارد تومانی در پی سیل به استان سیستان و بلوچستان خسارت وارد شده است.

وب‌گاه فرارو

پیرمرد 80 ساله آلمانی نام خسیس‌ترین میلیونر دنیا را به خود اختصاص داد. او برای سیر کردن و پوشاندن خودش، زباله‌گردی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مصرف آب در تهران روز شنبه 12 اسفند ماه در مقایسه با روز مشابه سال گذشته رکورد زد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان این که بر اساس آماری که سازمان نظام پرستاری دارد سالانه بیش از 2700 نفر پرستار مهاجرت می‌کنند که زنگ خطری جدی برای نظام سلامت است، گفت: جامعه پرستاری جزو ارزشمندترین نیرو‌های حوزه سلامت هستند و در همین راستا بسته ماندگاری پرستاران در حال تدوین است.