دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه الف

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: راه دسترسی حدود 178 روستا مسدود شده است که در بخشی از آنها همچنان جریان آب برقرار است و امکان بازگشایی تا فروکش کردن آب وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

مسئولان از مهاجرت سازمان‌یافته نخبگان سخن می‌گویند، اما نخبگان می‌گویند که در کشاکش رفتن و ماندن در وطن، مسیر اول را انتخاب کرده‌اند نه اینکه از آشیانه دل بریده باشند، نه اینکه نسبت به آینده و سرنوشت مردم و کشورشان بی‌تفاوت باشند، بلکه آن‌ها تنها یک زندگی ساده و طبیعی می‌خواهند.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در خصوص پرواز هواپیما‌های نظامی در آسمان البرز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

معل. لان بارها خیلی روشن خواسته‌شان را به مجلسی‌ها اعلام کرده بودند، اما نماینده‌ها آنطور که باید برایشان وقت نگذاشتند، با این حال گویا فقط اهالی مجلس نیستند که به معلولان کم‌توجهند. حتی مردم هم ان‌ها را فراموش کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

تصویب و ابلاغ مصوبه «خروج تصمیمات و آراء صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی» از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی شبهاتی در خصوص مغایرت آن با قانون اساسی و همچنین حق تظلم خواهی دانشجویان به همراه داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

حدود دو هزار کیلومتر راه آسیب دیده در جنوب سیستان و بلوچستان و بیش از 200 دستگاه پل و آب نما و محورهایی که در حاشیه کوهستان و تراشه‌های سنگی است که در اثر بارندگی ریزش کرده و اکیپ‌های راهداری در حال پاکسازی راه ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

در پی جاری شدن سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان، شورای شبکه هماهنگی هیأت و تشکل‌های دینی تشکیل جلسه فوق‌العاده داد تا هیأتی‌ها به کمک سیل‌زدگان این منطقه بروند.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: شدت فعالیت سامانه بارشی در روز سه شنبه (15 اسفند) در شرق استان هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان است که همراه با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

شاخص کیفیت هوای شهر تهران برای دومین روز متوالی در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس) قرار دارد و در آستانه قرار گرفتن در وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد) قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار نارنجی از بارش سنگین برف به صورت کولاک و یخزدگی و نیز بارش شدید باران به همراه وزش باد و وقوع سیل و سرریز شدن سدها در مناطق مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مصر به خاطر اهرام خود، به‌ویژه هرم بزرگ جیزه، آخرین عجایب بازمانده از جهان باستان شناخته می‌شود. با این حال، شمار دقیق اهرامی که در سرزمین‌های این کشور پراکنده شده‌اند، همچنان موضوعی داغ است.

وب‌گاه فرارو

به دنبال انتشار خبری مبنی بر تخریب تجهیزات سایر اپراتور‌ها توسط شرکت مخابرات ایران طی هفته‌های گذشته، این شرکت توضیح داد چنین موضوعی وجود ندارد و اگر هر اپراتور مجوز بگیرد و براساس آن فعالیت کند، مخابرات همانند گذشته با آن همکاری خواهد کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل ستاد بحران سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس برآورد اولیه تاکنون سیلاب در این استان خسارت 22 هزار میلیارد ریال به زیرساخت‌های این استان وارد کرده است.

وب‌گاه فرارو

در بخش باهوکلات یک پدر و پسر دو شبانه‌روز در رودخانه بالای یک درخت خودشان را نگه داشته بودند. بار‌ها درخواست بالگرد کردیم، اما متأسفانه هیچ‌کدام از ارگان‌ها حاضر نشدند بالگرد بفرستند تا جان این پدر و پسر را نجات را دهند. حق مردم ما در سیستان‌وبلوچستان این نیست که با این وضعیت در محاصره سیل باشند و به آن‌ها خدمات‌رسانی نشود.

خبرگزاری تسنیم

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از خسارت 1700 میلیارد تومانی سیل به راه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در بخش باهوکلات یک پدر و پسر دو شبانه‌روز در رودخانه بالای یک درخت خودشان را نگه داشته بودند، بارها درخواست بالگرد کردیم اما متاسانه هیچکدام از ارگان‌ها حاضر نشدند بالگرد بفرستند تا جان این پدر و پسر را نجات را دهند. حق مردم ما در سیستان و بلوچستان این نیست که با این وضعیت در محاصره سیل باشند و به آن‌ها خدمات رسانی نشود.