چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: از وقوع و خسارت‌های جدی ناشی از بارندگی‌های شدید در بوسنی و هرزگوین به شدت متأثر شدیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه ایران جانباختن تعدادی از شهروندان بوسنی و هرزگوین را به دلیل سیل و بارندگی شدید در این کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی روزهای اخیر حرکت های زیگزاگی قیمت در بازارهای دارایی توجه بسیاری از فعالان اقتصادی را به خود جلب کرده است. در یک‌هفته گذشته بورس روند متلاطمی را ثبت کرد که این وضعیت سبب شد فعالان بورس تهران با تردید بیشتری در معاملات سهام مشارکت کنند. بررسی معاملات از دریچه آمارها به‌وضوح نشان می‌دهد که تشدید تب تنش ها در منطقه و تبادل آتش بین اسرائیل و لبنان باعث شده است تا بازارهای دارایی وارد...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح از دریافت داده‌های ماهواره‌ای از سال 1381 در سایت سپهر ورامین خبر داد و گفت: این سایت تاکنون حدود 3 پتابایت داده‌های تصویری ماهواره‌ای جمع‌آوری کرده است و اکنون به تجهیزات جدیدی مجهز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر «مجید فخری» امروز (شنبه) در آیین افتتاح هفته جهانی فضا در پژوهشگاه فضایی افزود: وزارت دفاع به عنوان بخشی از نیروهای مسلح وظیفه دارد در توسعه صنعت فضایی فعالیت جدی داشته باشد. وی بیان‌داشت: پرتاب ماهواره، ساخت ماهواره و بهره‌برداری از داده‌های فضایی از جمله مهمترین بخشی است که وزارت دفاع در آن کار کرده و نیروهای مسلح اکنون از این سامانه‌ها برخوردار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: انسداد 10 روزه محور کندوان لغو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه تلویزیونی محلی NTV روز شنبه گزارش داد که دو کشتی باری در تنگه بسفر استانبول، یکی از شلوغ ترین آبراه‌های جهان که دریای سیاه را به دریای مرمره متصل می‌کند، با یکدیگر برخورد کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با اشاره به اینکه جامعه موسیقی نباید مردانه تلقی شود، گفت: باید بیش از پیش به بانوان هنرمند موسیقی، جایگاه و تشخص بدهیم و براساس همین نگاه امسال در شورای سیاستگذاری و داوری آثار بخش رقابتی، بانوان حضور دارند.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری مهر

تعداد تلفات سیل های ناگهانی ناشی از باران در مرکز بوسنی و هرزگوین به 19 نفر رسید.

خبرگزاری مهر

نشست ادبی «بارش انتقام» به مناسب موفقیت عملیات وعده صادق دو با حضور جمعی از شاعران حوزه ایران فرهنگی با مدیریت علیرضا قزوه و اجرای سید مسعود علوی تبار توسط گروه بین المللی هندیران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه مشرق نیوز

رویداد عظیم نماز جمعه سیزدهم مهر، پس از شهادت رهبر مقاومت لبنان در عملیات تروریستی صهیونیست‌ها در بیروت و حمله موشکی گسترده علیه اهداف صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.