پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته جمعیت هلال احمر، پیکر یکی از مفقودان سیل جاده چالوس پیدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمعیت هلال احمر اعلام کرد که پیکر یکی از مفقودان سیل جاده چالوس پیدا شد

وب‌گاه عصر ایران

پیکر یکی از مفقودین که خانم 22 ساله بود، با تلاش تیم های جستجو و نجات پیدا شد.

خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: گزارش‌ها حکایت دارد 35 درصد برنامه‌ها اجرا شده است و حتی برنامه ششم زیر 30درصد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه لوازم و ملزوماتی دارد، باید واقع‌بینانه باشد و شرایط اجرا فراهم باشد، گفت: باید ابزار مادی و انسانی و ظرفیت‌های اجتماعی هم فراهم باشند.

وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی عجیب از سیل مازندران که باعث گرفتار شدن یک خرس در نمارستاق مازندران شد.

وب‌گاه عصر ایران

باران سیل آسا در شرق اسپانیا موجی از ویرانی را بر جای گذاشت و چندین نفر که در خودرو‌های خود حبس شده بودند با کمک نیرو‌های امدادی نجات پیدا کردند. شهری که بیش از همه از وقوع ناگهانی سیل آسیب دید شهر مورسیا بود.

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار چالوس با بیان اینکه نیروهای راهداری، هلال احمر و امور آب در حال پاکسازی مسیر سیل‌زده هستند، از مسدود بودن جاده کندوان تا زمان اتمام عملیات خبر داد. وی همچنین از مفقود شدن 3 نفر در این حادثه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مفقودشدن سرنشینان یک وَن در سیل چالوس تکذیب شد مفقودشدن سرنشینان یک وَن در سیل چالوس تکذیب شد مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: خبر مفقود شدن یک دستگاه وَن به همراه سرنشینانش در جریان سیل پنجشنبه شب چالوس صحت ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برنامه‌های فرهنگی خود را بازگو می‌کنند؛ اما هنر در سایه قرار گرفته است، اصلی‌ترین مسائل هنرمندان که تولید آزادانه اثر هنری است در محاق است و کسی به آن توجه نمی‌کند، به نظر می‌رسد نامزدهای بیشتر دو رویکرد اقتصادی و دستوری دارند و همه به معیشت و آب‌ونان هنرمندان توجه کرده و برآنند تا مشکلاتی ازاین‌دست را رفع کنند، درحالی‌که برنامه...

وب‌گاه عصر ایران

معاون امداد هلال احمر مازندران: به دنبال وقوع سیل در جاده چالوس بلافاصله تیم‌های عملیاتی و جستجو و نجات جمعیت هلال احمر جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند. هم اکنون 8 تیم امدادی شامل غواصان، تیم‌های جستجو و نجات و سگ‌های زنده یاب درحال جستجوی اعضای یک خانواده (خانم 46 ساله و دو فرزند وی) هستند. تاکنون 9 خودروی بدون سرنشین نیز پیدا شد. عملیات تا پیدا شدن مفقودین ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس هواشناسی از هشدار نارنجی هواشناسی برای 11 استان کشور خبر داد و گفت: در پی این بارش‌ها سیلابی شدن مسیل‌ها و آسیب زدن به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر بحران شهرستان فیروزکوه با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب برای شهرستان گفت: مناطق گردشگری فیروزکوه تعطیل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اداره توسعه بین‌المللی آمریکا درباره وضعیت بشری در افغانستان اعلام کرد 17.3 میلیون نفر در این کشور به کمک‌های فوری نیاز دارند. در این گزارش با نگرانی از اخراج پناهجویان افغان از پاکستان، آمده است در 9 ماه گذشته بیش از 610 هزار افغان از این کشور اخراج شده‌اند. اداره توسعه بین‌المللی آمریکا مجموع افغان‌هایی را که به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند...

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی وقوع سیل ناگهانی در نمارستاق، یک خرس قهوه‌ای در میان آب‌های خروشان گرفتار شد. با تلاش نیروهای امدادی و اهالی منطقه، این خرس غرق نشده و به مکانی امن منتقل شد.