پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دلیل بارش باران و احتمال ریزش سنگ و همچنین ایمن سازی مسیر برای حفاظت از جان هموطنان جاده چالو در محدوده کندوان از هر دو طرف مسدود و در صورت بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به احتمال خطر ریزش سنگ، محور چالوس در حدفاصل کندوان تا مرزن آباد همچنان مسدود بوده و بازگشایی نخواهد شد.

وب‌گاه تابناک

بلایی که سیل دیروز جاده چالوس بر سر خودرو BMW آورد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌دلیل لحظه‌ای‌بودنِ بارش‌ها احتمال بالاآمدن آب از مسیل‌ها و دره‌ها و آب‌گرفتگی خیابان‌ها وجود دارد. در زمان وزش باد مردم از ایستادن در کنار سازه‌های موقت، درختان فرسوده و تابلوها خودداری کنند.

وب‌گاه تابناک

ساعت 20 و 30 دقیقه پنج شنبه (24 خرداد 1403) سیل در روستای فشکوربخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شده است. مصدومان وقوع سیل در محدوده رستوران دربند جاده کندوان 16 نفر اعلام شد و سیلاب نیز سه خودرو مسافران که بدون سرنشین بودند با خود برد.

وب‌گاه تابناک

فرماندار چالوس گفت: یکی از مصدومان سیل شب گذشته در محور کندوان اعلام کرده است که خانواده وی مفقود شده اند که این موضوع در حال بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

مخبر بر بازگشایی مسیرهای مواصلاتی، رسیدگی به آسیب‌دیدگان سیل و آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی آینده تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با استاندار مازندران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، بر بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و رسیدگی به آسیب‌دیدگان سیل تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با استاندار مازندران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، آخرین وضعیت سیل و حوادث اخیر را جویا شد.

وب‌گاه عصر ایران

ساعت 20 و 30 دقیقه پنج شنبه (24 خرداد 1403) سیل در روستای " فشکور" بخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شده است. مصدومان وقوع سیل در محدوده رستوران دربند جاده کندوان 16 نفر اعلام شد و سیلاب نیز سه خودروهای مسافران که بدون سرنشین بودند با خود برد. جاده چالوس - کرج 160 کیلومتر است که 80 کیلومتر آن جزو کندوان بخش مرزن آباد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری امروز در تماس تلفنی پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جاده چالوس و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان و بازگشایی این محور پرتردد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری امروز در تماس تلفنی پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جاده چالوس و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان و بازگشایی این محور پرتردد شد.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مصدومانی که در بیمارستان چالوس بستری است به نیروهای هلال احمر اعلام کرد که خانواده وی اعم از زن و دو فرزند وی مفقود شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار مازندران گفت: سرپرست ریاست جمهوری امروز در تماس تلفنی پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جاده چالوس و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان و بازگشایی این محور پرتردد شد.

وب‌گاه تابناک

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران بر ضورورت شناسایی افراد مفقود شده در سیلاب جاده چالوس تاکید کرد و گفت: پاکسازی منطقه سیل زده باید با سرعت بیشتری انجام شود.