پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

تا کنون چهار تن از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص سیاست های ارزی دولت آینده شان پرداخته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام فروش فوق العاده نقد و اقساط مدیران خودرو اعلام شد ثبت نام فروش فوق العاده نقد و اقساط مدیران خودرو اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه امروز شنبه 26 خردادماه 1403 راس ساعت 16 آغاز نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصاویر نشان می‌دهد سیل امروز نمارستاق یک خرس را گرفتار خود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاهد عینی از لحظه وقوع سیل در جاده کندوان می‌گوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار چالوس: از ساعت 6 عصر روز پنجشنبه باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امروز خبر داد و گفت: در پی این بارش‌ها سیلابی شدن مسیل‌ها و آسیب زدن به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار چالوس: از ساعت 6 عصر روز پنجشنبه باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان کرد. برخی از مسافران در حیات رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.

وب‌گاه فرارو

براساس گفته‌های مسئولان محل دقیق وقوع سیلاب در جاده چالوس، حدفاصل کندوان تا هزار چم، بوده است. سه نفر در این میان مفقود و شانزده نفر مصدوم شده اند.‌

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

معاون مسکن روستایی و بازسازی بنیاد مسکن، جزئیات واگذاری یک میلیون قطعه زمین رایگان با شرایط اجاره رایگان برای مدت 99 سال را برای واجدان شرایط تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از مسافران در حیاط رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند. فرماندار چالوس: از ساعت 6 عصر روز پنجشنبه باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان کرد‌. برخی از مسافران در حیاط رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.

وب‌گاه عصر ایران

محور جاده چالوس منطقه پیچ هزار چم به علت رانش و سیلابی شدن منجر به اعزام تیم‌های جست‌وجو و نجات شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه راهور فراجا از تداوم انسداد جاده مواصلاتی چالوس (کندوان) خبر داد و گفت: بازگشایی این محور مواصلاتی با تصمیم مدیریت بحران استان مازندران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین درآزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست با سرعت مناسب حرکت کنند.