پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب در 11 استان کشور در سه روز آینده هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام 6 محصول مدیران خودرو از شنبه 26 خرداد 1403 استارت می‌خورد. ثبت نام 6 محصول مدیران خودرو از شنبه 26 خرداد 1403 استارت می‌خورد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در ادامه لیست خودرو‌های مدیران خودرو آورده شده است.

وب‌گاه فرارو

استاندار مازندران شامگاه 24 خرداد ضمن دستور به مدیرکل مدیریت بحران و تماس با فرماندار شهرستان دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید فوراً تامین و در اختیار شهرستان قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این خبر فیلمی از آخرین وضعیت وقوع سیل جاده کندوان را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه تابناک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: احتمال بازگشایی جاده مسدود شده و سیل زده کندوان تا حداکثر فردا - شنبه - وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

غلامعلی فخاری، مدیر هلال‌احمر استان مازندران گفت: یک نفر از 4 مصدومی که به مراکز درمانی منتقل شدند از مفقودی 3 نفر خبر دادند. پس از وقوع حادثه، تیم‌های واکنش سریع به منطقه ارسال شدند و این تیم‌ها در منطقه حضور دارند. در حال حاضر، خبری مبنی بر فوت یا جراحت 3 نفر مفقودی وجوئد ندارد؛ این امکان وجود دارد که افراد مفقودی به مکان امنی منتقل شده باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش شدید باران در رشت موجب آب گرفتگی معابر و خیابان‌های این شهر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بارندگی روز گذشته در برخی از شهرهای ایران آغاز شد. شدت بارندگی در چند شهر تا حدی بوده که باعث سیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی بارش باران عصر روز گذشته پنج‌شنبه سیلاب مهیبی در منطقه دربند جاده کندوان روی داد که باعث مسدود شدن این محور و آسیب به ساختمان‌ها تأسیسات و نیز مسافران شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، وضعیت محور کندوان پس از سیل دیشب را ببینید.

وب‌گاه تابناک

طغیان رودخانه قره‌آغاج چایی و سیل در اثر بارش شدید باران در شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان‌شرقی، موجب خسارت به روستاهای منطقه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرعامل هلال احمر استان مازندران تلاش برای نجات مفقودان سیل شب گذشته در جاده چالوس ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در برخی از نقاط استان آذربایجان شرقی از جمله مناطقی از کلیبر و چاراویماق وقوع سیل خسارتی در پی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد دو محور شمالی به دلیل وقوع سیلاب و وارد شدن گل و لای به سطح راه و کاهش ایمنی تردد تا اطلاع ثانوی خبرداد.