یک‌شنبه 10 تیر 1403

سیمکانی: کسب سهمیه دور از انتظار نیست؛ / عملکرد ذوب‌آهن فوق العاده بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیمکانی: کسب سهمیه دور از انتظار نیست؛ / عملکرد ذوب‌آهن فوق العاده بود

پیشکسوت ذوب‌آهن معتقد است کسب سهمیه آسیا برای ذوب‌آهن دور از دسترس نیست.

به گزارش "ورزش‌سه"، بازیکن اسبق تیم ذوب آهن در ارتباط با کسب عنوان پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور توسط تیم ذوب آهن اظهار داشت: قبل از هرچیز باید بگویم که با پیشینه‌ای که ذوب‌آهن در فوتبال ایران داشته و عناوین بسیاری من‌جمله نایب‌قهرمانی آسیا و چند قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب نموده نمی‌توانم بگویم که صد درصد راضی هستم اما با توجه به بودجه محدود و شرایط بدی که در چند فصل اخیر داشتیم بدون شک عملکرد ذوب آهن در فصلی که گذشت فوق‌العاده بود.

عباس سیمکانی در ادامه گفت: یکی از اقدامات قابل تامل در فصل گذشته به کار گرفتن چند بازیکنان از آکادمی در ترکیب تیم بزرگسالان است و این موضوع امتیازی است برای ذوب‌آهن و قطعا ربیعی در این مورد کار مهمی کرد.

وی افزود: امیدوارم که این رویه حفظ شود و ما بتوانیم در فصل‌های آتی هم از بازیکنان تیم‌های پایه را به لیگ برتر معرفی کنیم و تیم‌های دیگر به جذب یا قرض این بازیکنان ترغیب شوند و بحث درآمدزایی در باشگاه تقویت شود. پیشکسوت تیم ذوب آهن در پایان گفت: تیم ذوب آهن در مجموع با توجه به بضاعتی که داشت نتایج و جایگاهش قابل‌قبول بود و ایمان دارم در فصل آینده با چند خرید خوب و پوشش نقاط ضعف‌مان کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نخواهد بود.