یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای بخش سینمای ایران سیناپس فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی بدن» را می‌خوانیم و سپس نقد و تحلیل‌هایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشته‌اند. گفتگو با حسین تراب نژاد، یکی از فیلمنامه نویسان «آپاراتچی» و گفتگو با علی ثقفی، نویسنده و کارگردان «پرویزخان» از دیگر مطالب این بخش هستند. پرونده موضوعی این شماره...

خبرگزاری تسنیم

امسال با جشنواره فیلم رضوان این بخش از جشنواره امام رضا (ع) هم فعال می‌شود که یک فیلم سینمایی با فرهنگ و نوع نگاه ما به فرهنگ رضوی است. یک فیلم‌نامه از کتاب «از عشق‌آباد تا عشق‌آباد» اقتباس شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پریناز ایزدیار ازدواج کرده است؟ عکسی با حلقه از او منتشر شده است که مخاطبان را کنجکاو کرده است. تصویری از پریناز ایزدیار بازیگر خوشنام سینما منتشر شده است که در آن حلقه به دست دارد. به گزارش عرشه آنلاین، به تازگی عکسی از پریناز ایزدیار در فضای مجازی منتشر شده است که در آن حلقه به دست دارد. پیش تر هم عکسی از پریناز ایزدیار با حلقه در دست در فستیوال فیلم مراکش منتشر شده بود. این تصاویر...

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «رخ» برنده جایزه اصلی بخش مستند جشنواره مسکو شد و «برنده‌ها» جایزه بزرگ جشنواره کازابلانکای مراکش را گرفت، همچنین «آوای ابرها» در اولین حضور بین‌المللی خود راهی کشور کلمبیا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کارگردان فیلم سینمایی «محمداقبال لاهوری» مشخص شده است، گفت: می‌خواهیم یک فیلم با کیفیت و خوب بسازیم، تلاش می‌کنیم تا آخر سال یا اوایل سال آینده اثر ساخته شود،

وب‌گاه عرشه آنلاین

تماشا کردن فیلم یکی از سرگرمی‌های پر طرفدار در تمام دنیا است که مردم علاقه زیادی به آن دارند. فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانر‌های مختلفی ساخته شده که هر کسی بسته به سلیقه و علاقه خود می‌تواند آن‌ها را تماشا کند. از میان ژانر‌های فیلم برخی از آن‌ها بسیار محبوب هستند. محبوب ترین ژانر های فیلم طبق نظر مردم دسته‌بندی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین نکوداشت اکبر زنجانپور همزمان با نوزدهمین دوره «شب کارگردان» یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در خانه تئاتر برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 7 اردیبهشت 1403 اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادگاه تجدیدنظر نیویوک، محکومیت «هاروی واینستین» تهیه‌کننده سابق هالیوود به اتهام تجاوز جنسی را لغو کرد و دستور محاکمه جدید در این پرونده صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سکانس‌های برتر «بنجامین ادوارد بن استیلر» بازیگر، کمدین، کارگردان، صداپیشه و تهیه کننده آمریکایی از شبکه تهران پخش می‌شود.

وب‌گاه گسترش

فیلم "مست عشق"، کارگردانی حسن فتحی، در هفته اول اردیبهشت 1403 با تنها سه روز اکران، موفق شد به عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته محسوب شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم سینمایی «مفت‌بر» به تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. فیلم سینمایی «مفت‌بر» به تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش عرشه آنلاین، تصویری از چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در این سریال را مشاهده می کنید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا (ع) از ساخت فیلم اقتباسی از کتاب «از عشق آباد تا عشق آباد» در راستای فرهنگ رضوی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا (ع) از ساخت فیلمی سینمایی در گونه تاریخی با اقتباس از کتاب از «عشق آباد تا عشق آباد» در راستای فرهنگ رضوی و جشنواره امام رضا (ع) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاج حبیب والی‌نژاد که در کارنامه هنری خود آثاری چون «پایان انتظار»، «نیمه پنهان ماه»، «ایستاده درغبار»، «بادیگارد» را ثبت کرده خاطراتش را از عهد اخوت و صیغه برادری رزمندگان آغاز کرد. او در شب خاطره حوزه هنری برای حاضران در سالن سوره شرح داد: پیش از عملیات‌ها عهد و پیمانی بسته می‌شد تا بازماندگان ماموریت‌ها حتی یک ثانیه از لحظات جنگ را برای مردم...