پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری تسنیم

مستند «عشق و فلسفه»، پرتره‌ای درباره «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران است که پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 19:00 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دایی م عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد شهریار فوتبال ایران از طریق حمید علیدوستی پیگیر آخرین وضعیت سلامتی دخترش ترانه شد علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد. در این تماس حمید علیدوستی عنوان کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و حتما تماس شهریار فوتبال ایران را به گوش دخترش...

وب‌گاه فرارو

علی دایی برای پیگیری وضعیت ترانه علیدوستی با پدرش حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در این دوره از جشنواره امام رضا (ع)، رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره شاهد هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدیویی منتشر شده که یکی از امدیران نماوا در آن می‌گوید بازیگران این سریال‌ها خیلی بی اخلاق‌اند. بازیگران و تهیه‌کننده‌ها همه بی‌اخلاقی‌های خاص خودشان را دارند و به قرارداد و حرف‌شان متعهد نیستند. من در چند صنعت مختلف بودم از لوازم خانگی تا مصالح ساختمانی، کاشی سرامیک، خودرو و... بودم من به بی‌اخلاقی این‌ها هیچ جا ندیدم. همین ماجرا سبب شد هنرمندان واکنش نشان دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با استقبال فوق‌العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/8 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شش فیلم داریوش مهرجویی با قاب‌هایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان در جشنواره فیلم مسکو به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری برگزار و بخش‌های رقابتی، ترویجی و کارگاه‌های این دوره تشریح شد.

وب‌گاه عصر ایران

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم های غیرکمدی است که می تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکوردهای فروش را جا به جا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. صحت ندارد و جعلی است عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. صحت ندارد و جعلی است پس از انتشار خبر بیماری ترانه علیدوستی بازیگر سینما تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد. در حالی که این تصاویر مربوط به ملاقات هنرمندان از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز سه شنبه 4 اردیبهشت، نشست خبری رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد. در این نشست، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، احمد نوری رییس این جایزه و رییس حوزه هنری اصفهان و حبیب احمدزاده دبیر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی، میلاد عرفان...

وب‌گاه الف

علی باقری گفت: همه تلاشم را کردم تا نقش «رضا وطنخواه» را در فیلم به خوبی دربیاورم. البته باید در نظر داشته باشیم فیلم «پرویزخان» درباره پرویز دهداری است و نه رضا وطنخواه.

وب‌گاه عصر ایران

پس از انتشار خبر بیماری ترانه علیدوستی بازیگر سینما تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «احمد» مقام اولین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های معلولین از هند را کسب کرد. همچنین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد 14 برگزیده خود را معرفی کرد.