جمعه 7 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه فرارو

بعد از اعلام خبر بستری شدن ترانه علیدوستی گمانه زنی‌هایی درباره بیماری او کردند تا اینکه مشخص شد این بازیگر ایرانی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌ها است. اما سندرم درس (DRESS) چیست و آیا کلا بیماری خطرناکی است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) روز سه شنبه 4 اردیبهشت‌ماه با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد، مرتضی سعیدی‌زاده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی این بنیاد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد. در ابتدای این نشست،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سیدرضا میرجعفری، اظهارات یکی از مدیران پخش فیلم شبکه نمایش خانگی که در بخشی از آن به هزینه‌های تولید پروژه در یکی از مجموعه‌ها اشاره می‌کند پشت پرده‌های جدیدی را در این صنعت را رو می‌کند که مورد توجه همه فعالین رسانه و فرهنگ قرار گرفته‌است. این اظهارات واکنش گسترده‌ای نیز در بین اهالی فرهنگ و هنر و به خصوص هنرمندان داشته‌است چرا که این مدیر...

وب‌گاه فرارو

علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد.

وب‌گاه عصر ایران

علی دایی عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می‌آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد.

خبرگزاری میزان

مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق» شامگاه سه شنبه (4 اردیبهشت 1403) با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در پردیس سینمایی رز مال تهران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سریال‌های جدیدی در راه‌اند که بخشی از آنها آماده پخش و بخشی هم جلوی دوربین‌اند. سریال‌هایی که از طنزِ «بدل» گرفته تا معمایی «رخنه» و پلیسی «هشت پا» و بسیاری از کارهای دیگر در کنداکتورهای مختلف به آنتن شبکه‌های یک و سه سیما خواهند رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سحر دولتشاهی که با پیمان معادی در سریال افعی تهران همبازی هستند عکسی متفاوت و جالب را در اینستاگرام منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی درخت گردو در سالن شیخ بهایی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی دایی از طریق حمید علیدوستی پیگیر آخرین وضعیت سلامتی دخترش ترانه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال قطب شمال سریال جدید شبکه خانگی است که به عنوان اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا پخش می‌شود سریال قطب شمال سریال جدید شبکه خانگی است که به عنوان اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا پخش می‌شود. ژانر سریال «قطب شمال» درام و عاشقانه است. این سریال جایگزین سریال گناه فرشته می‌شود و قسمت اول این سریال جمعه هفتم اردیبهشت 1403 پخش می‌شود. فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین...

خبرگزاری تسنیم

مستند «عشق و فلسفه»، پرتره‌ای درباره «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران است که پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 19:00 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دایی م عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد شهریار فوتبال ایران از طریق حمید علیدوستی پیگیر آخرین وضعیت سلامتی دخترش ترانه شد علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد. در این تماس حمید علیدوستی عنوان کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و حتما تماس شهریار فوتبال ایران را به گوش دخترش...

وب‌گاه فرارو

علی دایی برای پیگیری وضعیت ترانه علیدوستی با پدرش حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در این دوره از جشنواره امام رضا (ع)، رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره شاهد هستیم.