شنبه 8 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید؛ «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل»، «در مسیر بوستون»، «پایمردی» و «یک ثانیه»؛ 5 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما تماشایی می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عموهای فیتیله‌ای در پاسخ به اینکه آیا رابطه‌ای با او (مجید قناد) دارند با اشاره به پشتکار و ویژگی‌های این مجری محبوب اعلام کردند که دیگر رابطه تنگاتنگی با او ندارند و به خاطر اختلاف سلیقه از او جدا شدند.

وب‌گاه فرارو

محمدعلی زلفی‌گل امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از حوزه آزمون نوبت اول کنکور 1403 در دانشگاه الزهرا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم در سراسر کشور برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده و امید است شاهد رقابت علمی پرشور و نشاط میان داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افراد نقاب‌پوش در سوئد چهارشنبه شب به نشست مخالفان فاشیسم در استکهلم حمله کرده و اقدام به پرتاب بمب‌های آتش‌زا کردند

وب‌گاه فرارو

رقابت برای کسب صندلی‌های سال 1403 دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که 63 درصد آن‌ها زن و 37 درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم نیز 660 هزار و 393 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم «مست عشق» با جذب 51 هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درباره فعالیت یحیی در تبریز شایعاتی به راه افتاده است. مهم‌ترین آن‌ها این است که این مربی به واسطه مشکلات غیرفوتبالی که برگرفته از التهابات اجتماعی سال گذشته است، فعلا اجازه فعالیت در تراکتور را ندارد یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل از این تیم جدا شد، در آستانه پیوستن به باشگاه تراکتور تبریز است. این موردی است که طرفین آن را تأیید کرده‌اند، ولی تا زمان نگارش این مطلب،...

وب‌گاه فرارو

درباره فعالیت یحیی در تبریز شایعاتی به راه افتاده است. مهم‌ترین آن‌ها این است که این مربی به واسطه مشکلات غیرفوتبالی که برگرفته از التهابات اجتماعی سال گذشته است، فعلا اجازه فعالیت در تراکتور را ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار «مسافر ری» و «طوفان شن» چند فیلم جدید همچون «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل»، «در مسیر بوستون»، «پایمردی» و «یک ثانیه» را تدارک دیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی منصور همسر ترانه علیدوستی است که صحبت های بسیاری درباره شغل وی در فضای مجازی منتشر شده است اما جالب است بدانید همسر وی دستی در بازیگری هم دارد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرداری تهران از پارک قیطریه در شمال تهران تا «عمارت فخرالدوله» در نزدیکی‌های لاله‌زار و از کوچه‌ها تا خیابان‌ها و میدان‌ها، همه را یکسان می‌نوازد. تقریبا همه طرح‌ها هم با اعتراض و انتقاد و هشدار کارشناسان مواجه شده اما چنان‌که پیداست، عزم شهرداری جزم است. حالا هم گویا سندرم کلنگ بی‌قرار دوباره عود کرده و این بار درست بیخ گوش یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران یعنی تئاتر سنگلج قرار...

وب‌گاه فرارو

برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اختلاف میان عموهای فیتیله‌ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفت و گوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.