جمعه 14 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سیامک صفری با 2 بار نامزدی، مجید صالحی و بهرنگ علوی با یک بار نامزدی در جشنواره فیلم فجر، از بازیگرانی هستند که در اولین روز این رویداد، فیلم‌هایشان به نمایش درمی‌آید و همچنین حسن معجونی بازیگری که توانایی‌اش در تئاتر و سینما اثبات شده است در «استاد» حضور دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیزر فیلم سینمایی استاد به کارگردانی عماد حسینی در آستانه اکران آن رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

تیزر فیلم سینمایی «استاد» همزمان با نمایش فیلم در نخستین روز از چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که موضوع شبکه نمایش خانگی برای حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی با موضوع پوشش بوده و معتقد است که جامعه ایرانی یک جامعه عفیف است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه «سینما ملت» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امین اشرفی مدیر پردیس تئاتر تهران ضمن ارائه برنامه‌های این مجموعه درباره ویژگی‌های نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده است، توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرادی کارگردان فیلم «ایمو» با انتشار ویدیویی از قصد خود برای تقدیم بخشی از درآمد حاصل از نمایش این فیلم به مردم زلزله‌زده شهر خوی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«پسران بد 3» در فهرست پرفروش‌ترین آثار در دوران همه گیری کرونا بود و سرانجام به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 2020 انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سینما‌ها در روز گذشته با استقبال 98 هزار نفری همراه بود که توانست رکورد پرمخاطب‌ترین روز در شش ماهه دوم سال‌جاری را به خود اختصاص دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «افسانه ماردوش» به کارگردانی محمد جهان‌پا از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با دهه مبارک فجر از روز 12 تا 22 بهمن اکران آنلاین می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت با اعلام اینکه 32 قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می‌شود، گفت: این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تماشا سریال‌های «طبل تو خالی»، «از نفس افتاده»، «ریحانه»، «ششمین نفر»، «باهم»، «نون خ»، «هفت ثانیه» را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پوستر رسمی فیلم سینمایی «بعد از رفتن» اولین فیلم بلند سینمایی رضا نجاتی به تهیه‌کنندگی محمود بابایی رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پوستر رسمی فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج رونمایی شد.