شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یازده فیلم از ده کشور مختلف جهان به بخش جشنواره جشنواره‌ها راه یافتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهروز افخمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «استاد» در سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با بیان این که پروانه ساخت فیلم را به من آسان دادند گفت: فکر می کنم به من اعتماد دارند و اگر دیالوگ خلاف شرع و موقعیت‌های حساس وجود داشته باشد من کنترل می‌کن و کاری نمی کنم غیرقابل نمایش باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پوستر رسمی فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی با طرحی از محمد شکیبا هم‌زمان با آغاز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی گفت: به موضوع‌های زنان در سینمای ایران بسیار کم پرداخته می‌شود و خوشحالم که در این اثر مسائل زنان مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی استاد به کارگردانی سید عماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی آغازگر جشنواره چهل و یکم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از نخستین تصویر امیر جعفری در فیلم سینمایی «هوک» همزمان با آغاز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه «سینما ملت» با محوریت بررسی آثار سینمایی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری فیلم سینمایی استاد به کارگردانی عماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی عصر امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. در این نشست خبری که اجرای آن برعهده محمدرضا مقدسیان صورت گرفت، با حضور کارگردان، تهیه کننده و هدیه حسینی نژاد و سجاد بابایی بازیگران این پروژه سینمایی برگزار شد. در ابتدای نشست، بهروز افخمی تهیه کننده فیلم...

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست خبری فیلم استاد اولین فیلمی که در جشنواره فیلم فجر به اکران درآمد، برگزار شد.

وب‌گاه الف

بهروز افخمی تهیه‌کنند فیلم سینمایی «استاد» در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی گفت: دوره ساخت فیلم‌های آپارتمانی تمام شده است و در ابتدا نمی خواستم به تولید این کار بپردازم.

خبرگزاری تسنیم

اولین نشست خبری جشنواره چهل و یکم فیلم فجر بعد از اکران فیلم استاد با حضور عوامل برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهروز افخمی تهیه‌کنند فیلم سینمایی «استاد» در بخش سودای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: دوره ساخت فیلم‌های آپارتمانی تمام شده است و در ابتدا نمی خواستم به تولید این کار بپردازم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخستین اثر در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه به نمایش در آمد؛ «استاد».

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، چراغ این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری را در پردیس ملت تهران روشن کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه کننده فیلم استاد گفت: همین که کسی وسط فیلم از سینما خارج نشد نشانه خوبی است.