شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری تسنیم

نخستین روز از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر درحالی با اکران دو فیلم جنجالی آغاز می‌شود که طبق روال قبل بخش بین‌الملل این جشنواره هم همزمان کارش را شروع کرده است.

خبرگزاری تسنیم

«سرهنگ ثریا» همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر از پوستر خود رونمایی کرد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه‌برنامه دهه فجری شبکه پرس‌تی‌وی به حق تعیین سرنوشت توسط مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وب‌گاه الف

پوستر رسمی فیلم سینمایی «بعد از رفتن»، اولین فیلم بلند سینمایی رضا نجاتی به تهیه‌کنندگی محمود بابایی رونمایی شد.

وب‌گاه الف

سیامک صفری با 2 بار نامزدی، مجید صالحی و بهرنگ علوی با یک بار نامزدی در جشنواره فیلم فجر، از بازیگرانی هستند که در اولین روز این رویداد، فیلم‌هایشان به نمایش درمی‌آید و همچنین حسن معجونی بازیگری که توانایی‌اش در تئاتر و سینما اثبات شده است در «استاد» حضور دارد.

خبرگزاری تسنیم

نگاهی به داوران بخش مستند جشنواره فجر، حاکی از ترکیب تجربه و جوانی و تجربه در ژانرهای مختلف سینمایی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده سینمای ایران و جهان در دو بخش ملی و بین‌الملل، از امروز 12 تا 22 بهمن ماه 1401 برگزار می‌شود. شبکه‌های مختلف رادیویی معاونت صدا همچون سال‌های گذشته به پوشش رسانه ای این رویداد فرهنگی می‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویژه برنامه «سینما ملت» با محوریت بررسی آثار سینمایی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به تهیه کنندگی محمد رضا فهیمی از امشب چهارشنبه 12بهمن ساعت 24 از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در روز 11 بهمن که فروش بلیت سینما نیز نیم‌بها بود، حدود 98 هزار نفر به تماشای فیلم‌های روی پرده نشستند تا پرمخاطب‌ترین روز سینما در نیمه دوم سال رقم بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشم مرادی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستقل سینمایی «ایمو» با انتشار ویدیویی از قصد خود برای تقدیم بخشی از درآمد حاصل از نمایش این فیلم به مردم زلزله‌زده شهر خوی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از پوستر رسمی فیلم سینمایی «شماره 10» به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پروژه‌ها، پوستر رسمی فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی همزمان با آغاز اکران آن در نخستین روز جشنواره چهل و یکم فیلم فجر رونمایی شد. طراحی لوگو و پوستر این فیلم را احسان حسینی برعهده داشته است. «سرهنگ ثریا» تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور منافقین...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیلی، وزیر فرهنگ گفت: بعید می‌دانم بستن داروخانه و رستوران به‌علت بی‌حجابی باشد، مشکلات دیگری بوده؛ قرارگاه زیست عفیفانه شروع به کار کرده است.