شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیزر فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» در آستانه نمایش در سینمای اهالی رسانه در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین اثر در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه به نمایش در آمد؛ «استاد».

وب‌گاه الف

ویژه برنامه «سینما ملت» با محوریت بررسی آثار سینمایی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به تهیه‌کنندگی محمد رضا فهیمی از امشب چهارشنبه (12 بهمن ماه) از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس سینما گفت: ذات سینما نیاز به اندیشه‌های مبتکرانه و نوین دارد که این امر به دست جوانان خلاق بروز و ظهور پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سینمای ایران نیازمند هوایی تازه است که تنها با حضور فیلمسازان جوانان محقق می‌شود و سیاست‌های سازمان سینمایی کشور را می‌طلبد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام اهالی رسانه برای شرکت در این جشنواره خبر داد و گفت: ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایتyun.ir/fajr41 امکان چذیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پوستر رسمی فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با صحبت‌های کوتاه مجتبی امینی دبیر این رویداد در پردیس سینمایی ملت آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

داور بخش کارتون و کاریکاتور پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌گوید آثاری از نسل جدید هنرمندان در این دوره از جشنواره ارائه شده که نویدبخش رویش و زایش در عرصه هنرهای تجسمی است.

خبرگزاری تسنیم

چهل و یکمین دور جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم "استاد" رسما در پردیس سینمایی ملت تهران آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایش‌نامه «افسانه ماردوش» برگرفته از داستان شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی نوشته منوچهر اکبرلو است با سرمایه‌گذاری نیکو تفردی در کانون استان خراسان رضوی تولید شده است. این نمایش روایت سرگذشت ضحاک، پادشاه بیدادگر و مستبد ایران‌زمین است که پس از جمشید بر اریکه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فیلم، طراحی لوگو و پوستر را احسان حسینی بر عهده داشته است. «سرهنگ ثریا» تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد. این فیلم اولین ساخته سینمایی لیلی عاج است و در خلاصه داستان آن آمده: «این راه با گریه باز نمیشه!» «سرهنگ ثریا» امروز در پردیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: جریانات خارجی بر طبل تحریم این رویداد ریشه دار فرهنگی سینمایی کوبیدند، اما ندانستند که هنر تحریم پذیر نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«الک بالدوین»، بازیگر آمریکایی، متهم به قتل غیر عمد «هالینا هاچینز»، فیلمبردار فیلم «زنگار» شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسناد موجود درباره تعاملات و معاملات گالری محسن، بیانگر مراودات مالی احسان رسول‌اف با یک هلدینگ فعال در حوزه اقتصاد هنر است.

وب‌گاه الف

جشنواره فیلم فجر در طول چهل و یک دوره‌ای که از برگزاری آن می‌گذرد با حاشیه‌های مختلف زیادی همراه بوده است اما شاید یکی از مهمترین آن‌ها اکران در جشنواره فجر و بازخوردهایی که از نمایش فیلم گرفته‌اند، بوده است و همین بازخوردها بعضا برای بسیاری از آن‌ها به قیمت توقیف فیلم تمام شده است.