سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هیچ منعی برای فعالیت و کار هنرمندان وجود ندارد گفت که فیلم های بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره فیلم فجر از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی مهدی پوررضائیان روایتی شاعرانه از شهادت مظلومانه حضرت علی‌اصغر (ع) است که روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 دی 1401 در پایگاه کانون به نشانی cinema.kpf.ir/film به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نمایش «طفل و تیر و تشنگی» کاری از گروه نمایشی مکتب و به تهیه‌کنندگی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این بخش که مهلت ثبت‌نام آن از 7 تا 21 دی خواهد بود با هدف شناسایی، معرفی و تشویق آثار و شیوه‌های خلاقانه و موثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و به منظور ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در عرصه صنعت سینما، در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار...

خبرگزاری دانا

فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری دانا

تالارهای نمایشی تهران و دیگر شهرهای کشور به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روزهای دوشنبه پنجم و سه شنبه ششم دی ماه اجرایی نخواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی مهدی پوررضائیان روایتی شاعرانه از شهادت مظلومانه حضرت علی‌اصغر (ع) است که روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 دی 1401 در پایگاه کانون به نشانی cinema.kpf.ir/film به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. بر اساس این گزارش، نمایش «طفل و تیر و تشنگی» کاری از گروه نمایشی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سیروس همتی می‌گوید که چند نمایشنامه آماده اجرا دارد، ولی فعلا نمی‌توان درباره هیچ کاری صحبت کرد و باید منتظر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکران فیلم سینمایی «جزیره فضایی» (توردنادو 2) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی از 29 آذرماه آغاز شد ولی با وجود وعده مدیران سازمان سینمایی درباره توافق با مدیران صدا و سیما برای پخش تیزر فیلم‌های در حال اکران، هنوز هیچ کدام از تیزرهای این فیلم پخش نشده و سازندگانش از ممیزی‌های جدید تلویزیون گله دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: فاطمه دانشور، عضو پیشین شورای شهر تهران با انتشار استوری در اینستاگرام خود خبر از بازداشت شاهین صمدپور مستندساز و خبرنگار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رونمایی کارگردان مشهور ازدست‌اندرکاران فیلم سینمایی «جزیره فضایی» از اینکه برخی بازیگرانشان دلیل رد تیزرهای تلویزیونی اعلام شده‌اند انتقاد کردند و به دلیل اینکه هیچ فضای تبلیغی دیگری هم فراهم نیست، در تدارک تهیه تیرزهای دیگری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری فارس از قوه قضاییه درخواست کرد که ادعای جدید نرگس محمدی مبنی بر چند مورد آزار جنسی در بازداشتگاه را پیگیری و ابعاد ماجرا را روشن کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «روحَن، شکوه خاموش» به نویسندگی و کارگردانی ناهید حسن‌زاده، جایزه ویژه هیات داوران را از بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کلکته دریافت کرد.

خبرگزاری دانا

سریال کمدی و طنز «چشم بندی» به کارگردانی شاهد احدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی از جمعه 9 دی ماه و ساعت 20 شب راهی آنتن شبکه سوم سیما خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند ماه پس از مرگ ناگهانی «شرالبی دین» بازیگر فیلم برنده نخل طلای «مثلث غم»، علت درگذشت این بازیگر 32 ساله اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «روحَن، شکوه خاموش» به نویسندگی و کارگردانی ناهید حسن‌زاده، جایزه ویژه هیات داوران را از بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کلکته دریافت کرد.