سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: خوشبخت پس از بیش از 3 ماه از زندان آزاد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک بازیگر تلویزیون و تئاتر گفت: تئاتر «شراره» توانسته جایش را در دل مخاطب باز کند و قرعه به نام من افتاد تا این نقش را بازی کنم.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون‌های تخصصی مجلس عصر امروز جلسه داشتند که موضوعات مختلفی از جمله افزایش قمیت خودرو و بودجه فرهنگی را بررسی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بن کاسپیت در نشریه امریکایی المانیتور نوشت: جمله ای که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به یک فرد گفت، این هفته در اسرائیل هیجان زیادی ایجاد کرد. بر اساس ویدئویی که متعلق به 3 نوامبر است منتشر شده، یک فرد از بایدن خواست توافق هسته ای ایران را مرده اعلام کند. او پاسخ داد: "برجام مرده است، اما آن را اعلام نمی کنیم.".

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه‌ای با امضای رابرت دنیرو برای آزادی فوری «ترانه علیدوستی» از زندان اوین منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیانیه‌ای با امضای رابرت دنیرو برای آزادی فوری «ترانه علیدوستی» از زندان اوین منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اظهارات هومن سیدی، درباره ممنوع‌الفعالیتی اش واکنش هایی را در پی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از نیکی کریمی با یک تیپ هنری منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مورخان، فیل میسون، نوشته است ناپلئون مبتلا به بواسیر بود و قبل از جنگ واترلو پزشکان او داروهایش را گم کرده بودند و همین مانع از آن شد که ناپلئون پیش از شروع جنگ، مثل همیشه روی اسب بنشیند و برای آخرین بار صحنه نبرد را ارزیابی کند و آرایش نهایی نیروهایش را متناسب با آن شکل دهد... شب قبل از جنگ هم باران بارید و کارآمدی توپخانه معروف و باکفایت ناپلئون کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حس زیبا و توصیف درخشان حمید علیدوستی، اسطوره فوتبال ایران از تنها فرزندش، ترانه علیدوستی را ببینید

وب‌گاه فرارو

متأسفانه در این سال‌ها درختان سرو و کاج دو طرف باغ خشک شده‌اند و زمین بیلیارد پشت کاخ هم براثر گودبرداری نابود شده است. بازدید از این قصر رؤیایی در انتهای خیابان جردن (آفریقا یا نلسون ماندلا)، تقاطع خیابان‌های طاهری و روان‌پور، کوچه ناهید، درحال حاضر امکان‌پذیر نیست.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانا

انسیه شمس‌اللهی تهیه‌کننده برنامه‌ای «سیا سفید» که یک نمایش سیاه بازی رادیویی است و «آشپزی مامان پز» که با خانم رابعه مدنی بازیگر، ضبط می‌شود، گفت: برای ضبط این برنامه به خانه ایشان می‌روم و با هم آشپزی می‌کنیم و او آنچه را که از دستور پخت‌های قدیمی یاد گرفته را برای مخاطبانمان بازگو می‌کند. فرم این برنامه مستند نمایشی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی حکمی از سوی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس محمد کاظم تبار به‌عنوان دبیر چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس قرار است طرحی را بررسی کند که طبق ماده‌ای از آن تصویربرداری از اتفاقات در حال وقوع و انتشار و بازنشر آن، جرم‌انگاری می‌شود.