سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه فرارو

ویدیویی جالب از استایل خنده‌دار یک گربه در حین تماشای فیلم سینمایی را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژولیت بینوش از بازداشت ترانه علیدوستی انتقاد کرد. همچنین بیانیه‌ای با امضای رابرت دنیرو برای آزادی فوری «ترانه علیدوستی» از زندان اوین منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سال گذشته پنجم آبان ماه در مراسم بزرگداشت رضا رویگری که قبل از حاشیه‌های پیش‌آمده برایش برگزار شد، یوسف تیموری به سمت رویگری رفت و یک عکس سلفی را با او به ثبت رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضا رویگری و یوسف تیموری هر دو ششم دی ماه متولد شده‌اند؛ یکی در سال 1325 و دیگری در سال 1358؛ با اختلاف سنی بیش از 30 سال.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» به کارگردانی محمد ستوده از هفتم تا شانزدهم دی ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رکسانا» به کارگردانی پرویز شهبازی ضمن اشاره به تکمیل فرم حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر از تلاش همه عوامل برای رساندن فیلم به این رویداد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تونی بری، بازیگر سینما و تلویزیون استرالیا که بسیاری او را با نقش‌آفرینی در «اسکیپی» می‌شناختند، در سن 81 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تونی بری بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون استرالیا که بسیاری او را با نقش‌آفرینی در سریال «اسکیپی» می‌شناختند، در 81 سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پرسا راد - همسر علیرضا آدینه - با تأیید این خبر به ایسنا گفت: او شامگاه روز گذشته (دوشنبه، پنجم دی‌ماه) از زندان بزرگ تهران با قید وثیقه 700 میلیونی آزاد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» به کارگردانی محمد ستوده از هفتم تا شانزدهم دی ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تونی بری بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون استرالیا که بسیاری او را با نقش‌آفرینی در سریال «اسکیپی» می‌شناختند، در 81 سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حمیدرضا شکارسری با تأکید بر این‌که حفظ حرمت‌ها از بایدهای شعر فاطمی است، می‌گوید: در شعر فاطمی علاوه بر کمی، رشد کیفی هم داریم اما در جنبه‌های دراماتیک و داستانی آن. شعر معاصر از جنبه‌های فکری و اندیشه‌ای این بزرگواران، دست خالی است.

وب‌گاه الف

دنیای اقتصاد نوشت: بیانیه‌ای با امضای رابرت دنیرو برای آزادی فوری «ترانه علیدوستی» از زندان اوین منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تونی بری بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون استرالیا که بسیاری او را با نقش‌آفرینی در سریال «اسکیپی» می‌شناختند، در 81 سالگی از دنیا رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر یک به میزبانی استان کرمانشاه، جدول اجرا‌های این رویداد هنری منتشر شد.

خبرگزاری دانا

جشنواره پالم اسپرینگز برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «نهنگ» به برندن فریزر جایزه می‌دهد.