سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اتابک مهراد، نویسنده و کارگردان نهاوندی که با نمایش «داستان مجسمه» در جشنواره تئاتر منطقه‌ای یک در کرمانشاه حضور دارد، می‌گوید که این نمایش برآمده از مطالعات او در زمینه سیر تطور آزادی در بزنگاه‌های تاریخ معاصر ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر شهرک غزالی درباره پروژه های در حال تولید در این شهرک سینمایی و تلویزیونی اعلام کرد: اکنون بیش از 15 پروژه سینمایی و تلویزیونی که شامل فیلم، سریال و برنامه های تلویزیونی هستند، در شهرک غزالی مستقر و مشغول به کاراند.

وب‌گاه عصر ایران

ترانه علیدوستی یا دیگری که در کن، همسرش را می‌بوسد و در جواب اعتراض می‌گوید همسرم بود. اینها می‌خواهند جامعه را ویران کنند. دنبال لخت شدن هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام 2022» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی 9 سال اخیر در بخش مسابقه بزرگ صحنه‌ای؛ سهم مهمی از آثار خود را از میان خیل تولیدات هنرمندان تئاتر سراسر کشور که در جشنواره‌های تئاتر استانی حضور داشته‌اند انتخاب می‌کرد، اما امسال همزمان با برگزاری چهل‌ویکمین دوره این رخداد و بعد از 9 سال فاصله به سبب برگزار نشدن جشنواره تئاتر فجر مناطق که از آثار برگزیده جشنواره...

وب‌گاه فرارو

علاوه بر کتاب «خیزش مالیبو»، از دیگر کتاب‌هایی که در این فهرست جای گرفته‌اند می‌توان به «عاشقان کتاب» اثر امیلی هنری، «خدمتکار» نوشته نیتا پراز، «افسانه» اثر استیون کینگ، «بدو، رُز، بدو» نوشته مشترک دالی پارتون و جیمز پترسون، «مردان 6:20» اثر دیوید بالداچی، «حریف تمرینی» نوشته جان گریشام و «ما شروعش می‌کنیم» اثر کالین هوور اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رابرت مالی (راب مالی) مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا سه شنبه شب مدعی شد: دهها ایرانی به دلیل شرکت در اعتراضات در خطر اعدام قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: محمدحسین کچوییان چهره نزدیک به جریان تندرو و جبهه پایداری در برنامه تلویزیونی به اعتراضات مردمی و سلبریتی ها حملات تندی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر ضمن اعلام خوشحالی از احیای این رویداد بعد از 9 سال گفت: تولد دوباره این رخداد باعث تعامل و گفت و گو میان هنرمندان تئاتر استان‌ها شده و در نهایت به تولید آثار بهتری منجر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

روسیه و ایران حالا مشترکات زیادی در زمینه سینما از تحریم فرهنگی تا تولید دارند که می‌توانند با عمل به آنها در قالب‌های همکاری برای تولید و برگزاری جشنواره های سینمایی، خود را به یکی از بزرگ‌رتین قطب‌های سینمایی دنیا در برابر هالیوود تبدیل کنند.

وب‌گاه فرارو

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام 2022» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزد‌های نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدحسین کچوییان چهره نزدیک به جریان تندرو و جبهه پایداری در برنامه تلویزیونی به اعتراضات مردمی و سلبریتی ها حملات تندی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

تونی بری اولین نمایش خود را سال 1968 در سریال تلویزیونی «اسکیپی: کانگورو بیشه‌زار» انجام داد و پس از آن در برنامه‌های تلویزیونی مختلف استرالیا حضور یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

‌یک کشاورز اوگاندایی که 102 فرزند و 568 نوه از 12 همسر دارد، سرانجام تصمیم گرفت از رشد خانواده خود دست بردارد.

خبرگزاری مهر

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام 2022» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره سابق شیاطین سرخ در بازگشت به اولدترافورد مورد تشویق هواداران قرار گرفت اما مصدومیت باعث شد تا در اوایل نیمه دوم تعویض شود.