سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی هاشمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که روز سه شنبه ششم دی ماه از دانشگاه تهران به سمت معراج شهدای بهشت برگزار می‌شود، ضمن تخصیص ناوگان ویژه مراسم و برقراری سرویس‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش «طفل و تیر و تشنگی» در دومین هفته از طرح «هر هفته یک فیلم تئاتر» در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «عمارتی در مه» شب گذشته (یکشنبه چهارم دی) در پردیس سینمایی چارسو با حضور سیدسجاد میرسید تهیه‌کننده، محسن عباسپور مدیرتولید، یاسر نظری برنامه‌ریز، سیده‌روژینا میرسید بازیگر و با استقبال مخاطبان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امتداد نوشت: این برنامه‌نویس گفت: شش سال حبس دارم که پنج سالش قابل اجرا است ولی خب باید منتظر حکم دادگاه تجدید نظر باشیم که هستیم.

خبرگزاری مهر

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تمهیدات این شرکت به منظور خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر 200 شهید گمنام خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هم‌اکنون تعداد دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر استان تهران که در زندان به سر می‌برند، پایین است.

وب‌گاه عصر ایران

برای تیزرهای تلویزیونی هم می‌خواهند که اسم چند بازیگر حذف شود که اگر حذف کنم دیگر کسی نمی‌ماند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن مختلفی را برای نمایش تدارک دیده‌اند. «چند قطره آبان»، «ماجرا‌های هاکلبری فین»، «مادر مادر»، «خرس»، «پدران و پسران»، «سرخ به رنگ عقیق»، «دوئل»، «سنجاقک»، «نور آتش»، «بدون توقف»، «امتیاز»، «لکنت» و «بی‌پلاک» از جمله آثاری هستند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، این روزها نمایش هتل ریتاج در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود. به همین بهانه خبرگزاری دانشجو گزارشی از پشت صحنه و اجرای این نمایش تهیه کرده است که در ضمن آن با محمد حرا کارگردان این اثر هنری و همچنین محمد امین نیک پنجه بازیگر و دستیار اول کارگردان آن به گفتگو پرداخت. کارگردان نمایش هتل ریتاج به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: «نمایش هتل ریتاج...

وب‌گاه عصر ایران

ساخته «جیمز کامرون» تا به امروز 253.7 میلیون دلار در گیشه آمریکا و 600 میلیون دلار در سطح بین‌المللی فروش داشته است.

خبرگزاری دانا

علی صفدری گفت: در جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر 250 نفر از جامعه هنری 9 استان کشور میهمان استان کرمانشاه خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر فیلم سینمایی «عمارتی در مه» گفت: در نمایش‌درمانی، شخصی که بیمار است یا دچار آشفتگی می‌شود، احساسات و ادراکی دارد که آن را بازی می‌کند، در اینجا نمایشنامه و چیزی از پیش نوشته شده وجود ندارد؛ زمانی که این بازی اتفاق می‌افتد بیمار خودش را پیدا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم تئاتر «طفل و تیر و تشنگی» به کارگردانی حجت‌الله ناظری در دومین هفته از طرح «هر هفته یک فیلم تئاتر» در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

سید جواد خسروی از برگزاری محافل شعر عقیق سرخ در دهه مقاومت به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون شهرستان‌های استان قزوین خبر داد.