یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری مهر

رئیس جامعه هتلداران ایران از پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتل‌ها خبر داد و گفت: می‌توان اتاقی در هتل را به موضوع صنایع دستی به نام ایران اختصاص داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، پانصد و بیست و س سومین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران روز دوشنبه 12 دی‌ماه 1401 از ساعت 17 در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود و به نمایش فیلم سینمایی «دانتون» ساخته آندری وایدا اختصاص دارد. پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور غلامرضا حداد، دکترای روابط بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی و استادیار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور پیامی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است: «انسان با قصه زنده است و با قصه زندگی می‌کند از حضرت آدم تا پیامبراکرم (ص) همواره قصه‌گویی و روایت‌پردازی یکی از راه‌های راهگشای هدایت بشری بوده است و بعد‌ها تئاتر با بهره‌گیری از دیگر هنر‌های زیبا...

خبرگزاری مهر

تصحیح «کتاب الطهاره» امام خمینی توسط علامه مصباح یزدی، از جمله مسائلی است که تا کنون مغفول واقع شده در مقامِ معرفیِ آثارِ امام، هیچ اشاره‌ای به نام علامه مصباح نکرده‌اند!

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر یک گفت: تا پیش از احیای جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر بازبینی غیرحضوری آثار برای شرکت در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شکاف بزرگی بین شهرستان‌ها و تئاتر تهران ایجاد کرده بود.

وب‌گاه عصر ایران

شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

زینب سلیمانی به عنوان رئیس بنیاد شهید سلیمانی درباره ساخت اولین فیلم سینمایی شهید سلیمانی و سریال «ترور» حاج قاسم توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا کیانیان خطاب به زاکانی گفت: این چه عکس هایی است که در اتوبان ها نصب کرده اید؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید جواد هاشمی گفت: کودکان بدون والدین خود نمی‌توانند در سینما حضور پیدا کنند از این رو مخاطب سینمای کودک تنها کودکان نیستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احکام شرعی و وضعیت قانونی ازدواجهایی که در آن صیغه جاری نشده و طرفین تشریفات قانونی را انجام نداده اند، تبدیل به یکی از مسایل روز سیاسی و اجتماعی کشور شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پله اسطوره فوتبال برزیل که در 82 سالگی درگذشت، سابقه بازی کردن در فیلم سینمایی را هم دارد؛ فیلمی که در آن با سیلوستر استالونه و مایکل کِین هم‌بازی شد.

وب‌گاه منیبان

رضا کیانیان خطاب به حمید رسایی نوشت: ذهن تو فقط با بگیر و ببند آشناست نه گفتگو. برای همین است که فقط با سفارشِ بگیر و ببند این و آن، می‌توانی خودت را مطرح کنی! چون استدلال نداری. حتا سفسطه هم نمی‌دانی.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مثلاً ابوسفیان و معاویه در طول تاریخ اسلام در جنگ‌های پیامبر با مشرکان حضور داشتند و به پیامبر اسلام نیز نزدیک شدند. طبق تحقیقاتی که بنده انجام دادم و اسنادی که به دست آوردم معلوم شد که در آن زمان اسلام آوردن این دو نفر با هدایت یک فرد یهودی بود و در نهایت سبب نزدیکی آنان به پیامبر و اتفاقات دیگر در سال‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش موزیکال «علاءالدین»، محصول کمپانی دیزنی برای سه هزارمین بار روی صحنه رفت.