چهارشنبه 4 مهر 1403

سیو تک دست و تشویق کرکننده؛/ عابدزاده هم برای استقلال کری خواند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیو تک دست و تشویق کرکننده؛/ عابدزاده هم برای استقلال کری خواند

احمدرضا عابدزاده با انتشار ویدیویی جالب به استقلال شهرآورد پایتخت رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تصویر منتشره در صفحه احمدرضا عابدزاده متعلق به اولین شهرآورد دروازه‌بان سابق استقلال با پیراهن پرسپولیس است، زمانی که او بعد از پایان دوران نقاهت در درون دروازه تیم جدیدش قرار گرفت و در حالی که محبوبیت استثنایی نزد هواداران این تیم داشت، با ست مشکی مقابل حریف آبی پوش سنگربانی کرد.

عابدزاده در این ویدیو چند سیو خود با یک دست را منتشر کرده که در آن تبحر خاصی داشت. جالب آنکه در لحظه مهار توپ، سروصدای باورنکردنی از سکوهای قرمزپوش بلند می‌شود و هواداران پرسپولیس با تشویق کرکننده علاقه بی حد خود به گلر جدید تیمشان را نشان می‌دهند.

ویدئو: 353982

از پوشش بازیکنان و همچنین فضای ورزشگاه آزادی مشخص است که دربی در فصل زمستان برگزار شده است. هشت اسفند 1378 زمان برگزاری این دربی است که در نهایت هم با پیروزی 2-0 پرسپولیس به پایان رسید.

مهدی هاشمی‌نسب در دقیقه 7 این بازی آخرین گل خود در شهرآورد با پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند. او در دربی بعدی، گل معروف را با پیراهن استقلال به پرسپولیس زد.

پایان رأفت دیگر گل پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند تا در روز قضاوت مارکوس مرک آلمانی، آخرین برد خود در لیگ ازادگان را به دست بیاورد.

جالب آنکه در این بازی احمد عابدزاده از شماره 22 استفاده کرده است. او در بدو ورود به پرسپولیس به دلیل آنکه داوود فنایی پیراهن شماره یک را بر تن داشت، مجبور به استفاده از لباس متفاوت شد.