دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امرو زبا افزایش 9552 واحد همراه شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 21 واحد افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملک لی گفت: انتظار داریم چنانچه شاخص محدوده 2.200.000 واحد را با قدرت به سمت بالا بشکند و به هدف اول میان مدت خود که محدوده 2.350.000 واحد است برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته اول دی ماه با افزایش تراز شاخص کل تا سطح 2 میلیون و 170 هزار واحدی مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد به کانال 5 همتی بازگشت و افزایش تراز شاخص کل بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی از بازار سهام هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با افزایش 4 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و کاهش 50 درصدی خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل و هم‌وزن بورس تهران اندکی بالاتر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل با رشد بیش از 14 هزار واحدی توانست از محدوده حمایتی خود کمی فاصله بگیرد و در مسیر صعودی قرار بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با افزایش 4 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و کاهش 50 درصدی خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل و هم‌وزن بورس تهران اندکی بالاتر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش 0.73 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 170 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار سرمایه از هفته گذشته با انتشار اخبار تلخی مواجه شد و اقدام تروریستی کرمان که باعث شهادت جمعی از هموطنانمان شد، شوک غیر‌سیستماتیک نامساعدی به فضای کشور وارد کرد. شوکی که البته این بار تاثیر چندانی بر رفتار سرمایه‌گذاران بازار سرمایه نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 20 دی 1402 شاخص‌های بورس تهران بیشترین صعود در دی ماه را پشت سر گذاشتند.

وب‌گاه الف

امروز شاخص کل بازار سرمایه رشد با رشد قابل توجه بیش از 14 هزار واحد به دو میلیون و 170 هزار واحد رسید و گروه‌های خودرویی، فلزات و شیمیایی روز نسبتا خوبی را سپری کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه 20 دی ماه) با 14 هزار و 591 واحد افزایش، به 2 میلیون و 170 هزار و 964 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 20 دی ماه 1402، بازار سهام با افزایش 14591 واحد به پایان رسید و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز به سطح 2 میلیون و 170 هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه 20 دی ماه) با 14 هزار و 591 واحد افزایش، به 2 میلیون و 170 هزار و 964 واحد رسید.