دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 722 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

در ماه‌های اخیر، متغیرهای کلان اقتصادی عملکرد بورس تهران را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند. متغیرهای کلان اقتصادی همچون نرخ تورم و دلار از مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر عملکرد بازار سرمایه هستند. شرایط اقتصادی و سیاسی کشور در حکم ریسک‌هایی هستند که عملکرد بازار را تحت‌تاثیر منفی قرار می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ معاملات روز چهار‌شنبه در تداوم رکود معاملاتی روز‌های گذشته آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران دیروز سه‌شنبه 19 دی ماه 1402 با افت تراز شاخص کل هم‌وزن و افزایش تراز شاخص کل به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد در این روز افزایش 7 درصدی داشت و روند خروج جریان پول حقیقی نیز شدت یافت.

وب‌گاه الف

امروز بازار بورس 2566 واحد رشد کرد و شاخص کل در عدد دو میلیون و 156 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 ماکس 9 سهام شرکت آمریکایی بوئینگ 8.55 درصد از ارزش خود را از دست داد و به 227.7 دلار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران رشد کرد اما شاخص هم وزن ریزش کرد تا شاهد دو دمای متفاوت در بازار سهام باشیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 2565 واحد همراه شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه 19 دی ماه) با 2566 واحد افزایش، به 2 میلیون و 156 هزار و 521 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 181 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افت تراز شاخص‌های اصلی و تداوم ارزش معاملات خرد در سطح 4 همتی مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه شاهد تداوم روند خروجی جریان پول حقیقی از سهام بود و روند شاخص‌ها در نیمه معاملات تغییر کرد.

وب‌گاه گسترش

امروز در بازار بورس اوراق بهادار تهران، فعالیت معامله‌گران به نتیجه منفی 800 واحد منجر شد. این نتیجه نشان می‌دهد که در این روز، بازار بیشتر به سکوت و سکون روبرو بوده است و فعالیت‌های معاملاتی نیز از حجم معمول کاسته شده است.