شنبه 15 اردیبهشت 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 2.37 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 33 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 2.4 درصد کاهش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز 3.7 درصد پایین‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل بورس تهران رشد 0.28 درصدی را ثبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز 5 میلیارد و 600 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود 2 هزار و 680 میلیارد تومانی ثبت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه) با 6 هزار و 232 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار و 214 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 29 فروردین ماه، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,208,214 واحد رسید و تجربه افزایش قابل توجهی به میزان بیش از 6 هزار واحد را داشت. این افزایش نشانگر روند مثبت در بازار بورس تهران است. همچنین، ارزش کلی بازار بورس در این تاریخ نسبتاً افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه) با 6 هزار و 232 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار و 214 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نیز محدودیت نوسان یک درصدی اعمال خواهد شد و به نظر می‌رسد با وجود اخبار احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران روند خروج سرمایه و ریزش بورس تداوم یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران نوسان صف خرید و صف فروش در بازار در محدوده یک درصدی موج می‌زد و نمادهایی مثل خودرو و فولاد در این بازه محدود در تلاش برای شکستن محدودیت‌ها بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عده‌ای از فعالان بازار معتقد هستند احتمالا بازار ساز در تلاش است تا با مثبت نشان دادن نمادهای لیدر بازار سرمایه این موضوع را در ذهن بازار ایجاد کند که بازار برای روز چهارشنبه (فردا) که قرار است دامنه نوسان به حالت قبل برگردد در بازار مسیر صعودی قرار بگیرد و این موضوع کمی نگران کننده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه 28 فروردین ماه) با کاهش 4 هزار واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 201 هزار و 981 واحد ایستاد.

وب‌گاه گسترش

طبق گزارش‌ها، در جریان معاملات بازار بورس تهران امروز، نوسان بین صف خرید و صف فروش در محدوده یک درصدی بوده است. همچنین نمادهایی مانند خودرو و فولاد در تلاش بودند تا این محدودیت‌ها را بشکنند.

وب‌گاه گسترش

طی چند روز اخیر، جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران، مدیران ارکان بازار و جمعی از فعالان بازار سرمایه، در محل این سازمان برگزار شد. هدف از این جلسه، بررسی و تبادل نظر پیرامون وضعیت بازار سرمایه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سومین روزی که نوسان قیمت سهام به منفی و مثبت یک درصد محدود بود، شاخص‌های بازار سهام ریزش کردند.