شنبه 15 اردیبهشت 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

براساس گزارش‌های منتشر شده، در معاملات دیروز بازار بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل بورس بیش از 77 هزار واحد افزایش یافت. این افزایش باعث شده است تا شاخص کل بورس تا حدودی از محدوده 2.2 میلیون واحدی فاصله گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اما خبر دیگر بازار امروز را خبرگزاری مهر بر سر زبان‌ها انداخت و از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خیلج فارس گلایه کرد و عنوان داشته است که این اقدام غیر قانونی است. همچنین خبر غیرقانونی بودن واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها دیگر خبر ورزشی بورسی بود که در بین اهالی بازار سرمایه دست به دست می‌چرخید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از 77 هزار واحدی مثبت شد تا کمی از محدوده 2.2 میلیون واحدی فاصله گرفته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اولین روز اردیبهشت ماه، شاخص‌های بازار سهام رشد کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه یکم اردیبهشت) با 77 هزار و 643 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار و 857 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه یکم اردیبهشت) با 77 هزار و 643 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار و 857 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات موجود، در تاریخ 1 اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,208,214 واحد رسید و تجربه افزایش قابل توجهی به میزان بیش از 6 هزار واحد داشت. این افزایش نشانگر روند مثبت در بازار بورس تهران است. همچنین، ارزش کلی بازار بورس در این تاریخ نسبتاً افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سرمایه پس از کاهش التهابات منطقه، و برخلاف روند نزولی نرخ ارز در بازار غیر رسمی، با رشدی 77 هزار واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار واحد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص بورس امروز اول اردیبهشت ماه به صورت شارپی بالا رفت. شاخص بورس امروز اول اردیبهشت ماه به صورت شارپی بالا رفت. به گزارش عرشه آنلاین، شاخص کل بورس امروز با رشد 77 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد 2 میلیون و 285 هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه یکم اردیبهشت) با 77 هزار و 643 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار و 857 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز اول اردیبهشت، شاخص کل بورس 34 هزار و 18 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته چهارم فروردین ماه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز اندک شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 2 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد خروج جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس هم اکنون به محدوده 2.170.000 رسیده و انتظار داریم از همین محدوده حمایت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

وب‌گاه گسترش

روز چهار‌شنبه شاخص کل بورس تهران 6 هزار و 231 واحد بالا آمد. در این روز نمادهای فملی، فولاد و فارس شاخص‌ساز بودند و بیشترین نقش را در مثبت شدن شاخص داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.