شنبه 15 اردیبهشت 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با 4 هزار و 999 واحد کاهش معادل 23 صدم درصد به دو میلیون و 201 هزار و 908 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در این روز ها متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود، رفتار هیجانی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 28 فروردین با کاهش 4 هزار و 999 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 201 هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 28 فروردین 1403، شاخص کل بورس تهران با کاهش بیش از 49 هزار واحدی مواجه شد و به سطح 2,201,908 واحد رسید. این افت شاخص کل بازار، منجر به کاهش چشمگیر در ارزش کل بازار شد و نشان‌دهنده کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز 28 فروردین، شاخص کل بورس 448 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن در کنار افزایش 40 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه شاهد تعادل جریان حقیقی و حقوقی در بازار سهام بود و 120 میلیارد تومان به مالکیت حقیقی بازار سهام افزوده شد.

وب‌گاه گسترش

افزایش نرخ دلار در بازار آزاد، ریزش شاخص کل بورس، کاهش قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال و افزایش نرخ خودرو در بازار آزاد از واکنش‌های اولیه بازارها به پاسخ موشکی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره بر پیچیدگی شرایط حاکم در بازار سرمایه، از عزم جدی این سازمان در حمایت از حقوق سهامداران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات دو روز اخیر بازار بورس تهران با دامنه نوسان یک درصدی و ارزش معاملاتی پایین عملا نمی‌توان در خصوص تغییرات تکنیکالی شاخص کل بورس تهران صحبت کرد چرا که در روزهای عادی در بازار سرمایه این شاخص با ایرادات و انتقادات زیادی از سوی فعالان بازار سرمایه همراه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اپراتور همراه اول برای خرید سهام دیجی کالا اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، در تاریخ 27 فروردین ماه، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,206,907 واحد رسید و با افزایش قابل توجهی بیش از 7 هزار واحد مواجه شد. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت در بازار بورس تهران است. همچنین، ارزش کلی بازار بورس در این تاریخ نسبتاً افزایش یافته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه پس از کاهش التهابات در سطح منطقه، روز جاری را با اقبال خریداران آغاز کرد و در اکثر سهام شاهد صفوف خرید بودیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس در انتهای معاملات روز یکشنبه با رشد 10140 واحدی مواجه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 27 فروردین‌ماه) با 10 هزار و 140 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 206 هزار و 907 واحدی قرار گرفت.