سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز دوشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای پنجمین روز کاری متوالی منفی شد و 293 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز 362 میلیارد تومان نقدینگی از بازار سرمایه توسط افراد حقیقی خارج شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با یک رشد کم‌جان با افزایش 2411 واحد همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 30 مرداد) با 2 هزار و 411 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 956 هزار واحد ایستاد و پس از چند روز روند نزولی، مثبت شد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته از ساعات ابتدایی امروز روند صعودی را تجربه کرد و نهایتا با رشد حدود 2400 واحدی نسبت به روز گذشته روی یک میلیون و 956 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه، همچنان با ارزش معاملات پایین و کم رمق دنبال می شود و به نظر می رسد فعلا انگیزه ای برای رشد ندارد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 411 واحدی در تراز یک میلیون و 956 هزار و 441 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس بعد از چندین روز منفی امروز در وضعیت مثبت معامله شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 386 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 954 هزار و 416 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران روز یکشنبه را در مسیر معاملات روز قبل آغاز کرد. نیمه دوم معاملات دیروز نشان از مقاومت شاخص‌ها در برابر ریزش قیمت سهام داشت. با وجود مقاومت‌های انتهای بازار دیروز در شروع معاملات روز جاری، سیگنال‌های منفی بازار ارز، همچنان روند معاملات را تعیین می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموع ارزش صف‌های خرید با افت 78 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 185 میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش 54 درصدی به 636 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت نقشه بازار امروز نشان می‌دهد که در محدوده‌های حمایتی تکنیکالی در بازار خبرهای نسبتاً خوبی به بازار مخابره شده است یا بهتر است گفته شود که بازار این خبرها را مثبت ارزیابی کرده و به دنبال بهانه برای برگشت به مسیر صعودی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش معاملات در بازار بورس تهران امروز بیش از 7 هزار و 600 میلیارد تومان شد و ارزش بازار نیز همچنان در کانال 6 هزار همتی مانده است که این موضوعات نشان می‌دهد که بازار خیلی تمایلی به خرید ندارد.