سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای فولاد، شستا، فملی، وپاسار و حکشتی نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات شنبه، 33 نماد صف خرید داشتند و 143 نماد با صف فروش مواجه بودند. همچنین مجموع ارزش صف‌های فروش با افزایش 203 درصدی به هزار و 388 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس تهران نه‌تنها از اولویت اول دولتی‌ها خارج شده است و بلکه از وضعیت از دست ریاست سازمان هم خارج شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید عشقی در آخرین اظهارات خود اعلام کرده است که وضعیت بورس تهران جای نگرانی ندارد؛ اما دقیقاً بازار از نظر فعالان در بحرانی‌ترین وضعیت خود قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق لبخند فارابی با دستیابی به بازده سالانه 27.2 درصدی به یکی از بهترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه تبدیل شد.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران امروز هم یکی از روزهای تکراری و سخت دیگر خود را سپری کرد و شاهد عقب‌نشینی در قیمت بخش عمده‌ای از نمادها بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز کاری متوالی منفی شد و 558 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس امروز با بیش از 16 هزار واحد کاهش در رقم یک میلیون و 957 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با 7884 واحد کاهش، رقم 677 هزار و 55 واحد را ثبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 557 میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 28 مرداد) با 16 هزار و 61 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 957 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با 16 هزار و 61 واحد کاهش معادل 81 صدم درصد به یک میلیون و 957 هزار و 535 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام همچنان در مدار نزولی قرار دارد و همچون روزهای گذشته امروز هم با ریزشی 16 هزار واحدی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس تهران امروز با سقوط بیش از 16 هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و 957 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

اگر اتفاق خاصی در بازار سرمایه نیفتد انتظار می‌رود شاخص کل بورس این هفته هم نوسان خسته کننده‌ای را تجربه کند.