سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت نقشه بازار امروز نشان می‌دهد که در محدوده‌های حمایتی تکنیکالی در بازار خبرهای نسبتاً خوبی به بازار مخابره شده است یا بهتر است گفته شود که بازار این خبرها را مثبت ارزیابی کرده و به دنبال بهانه برای برگشت به مسیر صعودی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش معاملات در بازار بورس تهران امروز بیش از 7 هزار و 600 میلیارد تومان شد و ارزش بازار نیز همچنان در کانال 6 هزار همتی مانده است که این موضوعات نشان می‌دهد که بازار خیلی تمایلی به خرید ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزی که عرضه‌ها بر تقاضا پیشی گرفت، ارزش معاملات سهام 7 درصد کاهش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نمادهای فارس، میدکو و وپاسار نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 29 مرداد) با سه هزار و 482 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 954 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه همچنان کم رمق دنبال می شود به طوری که ارزش معاملات در روزهای اخیر زیر 4 هزار میلیارد تومان قرار دارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز روند نزولی هفته و روز گذشته را ادامه داد و با کاهش حدود 3000 هزار واحدی، روی یک میلیون و 954 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز 29 مرداد بازار سرمایه سرانه خرید افراد حقیقی 19 میلیون و 300 هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی حدود 21 میلیون و 600 هزار تومان ثبت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با 3 هزار و 478 واحد کاهش معادل 18 صدم درصد به یک میلیون و 954 هزار و 30 واحد رسید.

خبرگزاری مهر

لیدرهای خودرویی امروز وضعیت مثبت ضعیفی را تجربه کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با کاهش 3 هزار و 479 واحدی در تراز یک میلیون و 954 هزار و 30 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با افت 272 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 957 هزار و 237 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران روز شنبه با خروج 558 میلیارد تومان پول حقیقی در انتهای بازار، دهمین روز معاملاتی پی‌درپی را با کاهش مالکیت حقیقی بازار سهام پشت سر گذاشت. با توجه به رکود حاکم بر معاملات سهامی، بورس تهران همچنان با احتمال بالایی در قفل ریزش سرمایه حقیقی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس تهران امروز هم یکی از روزهای تکراری و سخت دیگر خود را سپری کرد و شاهد عقب‌نشینی در قیمت بخش عمده‌ای از نمادها بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟