سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری مهر

وضعیت بازار سرمایه هم از تعداد نمادهای منفی و هم از وضعیت ارزش معاملات به هیچ وجه خوب نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 194 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 973 هزار و 791 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناظران معتقدند معامله گران و سهامداران در انتظار تعیین تکلیف نرخ گاز صنایع و پتروشیمی‌ها و مشخص شدن برنامه دولت برای مدیریت انرژی هستند.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران روز چهارشنبه با ارزش معاملات خرد 3 هزار و 305 میلیارد تومانی به کار خود در چهارمین هفته مرداد ماه پایان داشت. با انتظارات نزولی در بازار‌های موازی بورس تهران، احتمالاً معاملات سهامی روز شنبه با افزایش عرضه سهام و رکود معاملاتی روز‌های اخیر آغاز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به ضعف خریدار‌ها و قدرت حرکت اصلاحی، احتمال اصلاح بازار تا محدوده یک میلیون 820 هزار الی یک میلیون و 800 هزار واحد وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه فرارو

با افت 3/1 درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به 25 مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد با کاهش 19 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 3 هزار و 305 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 6 ماه گذشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص بورس تهران همچنان روند خط افقی را روی نمودار انتخاب کرده است و بدون تغییرات چندان مهمی در محدوده‌های کمتر و یا بیشتر از 2 میلیون واحدی نوسان می‌کند. شاخص برای عبور از این وضعیت نیاز به شوک خبری مثبتی دارد تا روند خود را تغییر دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: شاخص بورس تهران همچنان روند خط افقی را روی نمودار انتخاب کرده است و بدون تغییرات چندان مهمی در محدوده‌های کمتر و یا بیشتر از 2 میلیون واحدی نوسان می‌کند. شاخص برای عبور از این وضعیت نیاز به شوک خبری مثبتی دارد تا روند خود را تغییر دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 3.11 درصدی در ارتفاع 1 میلیون و 973 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 3.11 درصدی در ارتفاع 1 میلیون و 973 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته سرخ بورس تهران با کاهش ارتفاع نماگرها در روز گذشته به پایان رسید. در هفته گذشته شاخص کل بورس تهران با کاهش 10/ 3 درصدی همراه شد تا همچنان در مقادیر کمتر از 2 میلیون واحد قرارگرفته باشد. نماگر هم وزن نیز با کاهش 95/ 3 درصدی مواجه شد. ثبات دلار در معاملات بازار آزاد سبب شده تا عمده بازارها از آرامش برخوردار باشند و در این میان بورس تهران نیز همچنان به نوسان اندک خود در مرز ابرکانال...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شاخص کل بورس امروز روند نزولی دیروز خود را تکرار کرد و با کاهش حدود 4000 واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و 973 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری اکو نیوز