سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به نزولی بودن همه نشانه های ابر کومو، انتظار درجا زدن شاخص در همین محدوده های فعلی دور از انتظار نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس در روز چهارشنبه هفته گذشته و با انتشار خبری از مخبر معاون اول رئیس‌جمهور رخ سبزی را به خود گرفت.

خبرگزاری مهر

انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه وضعیت مثبت و متعادل داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه توانست سطح حمایت را حفظ کند و با حمایت در مرز یک میلیون و 938 هزار واحدی، 8 هزار واحد بالاتر برود و به نیمه کانال نزدیک شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه توانست سطح حمایت را حفظ کند و با حمایت در مرز یک میلیون و 938 هزار واحدی، 8 هزار واحد بالاتر برود و به نیمه کانال نزدیک شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس در پایان معاملات روز چهارشنبه 1 شهریور 1402 با افزایش 8 هزار و 385 واحدی همراه شد.

وب‌گاه گسترش

بازار بورس اوراق بهادار تهران در روز چهارشنبه هفته گذشته و با انتشار خبری از مخبر معاون اول رئیس‌جمهور دولت سیزدهم رخ سبزی را به خود گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 1.37 درصدی در ارتفاع 1 میلیون و 946 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهد میزان نزول قیمت سهام بعضی از شرکت‌ها در بورس بیش از میزان نزول شاخص در 110روز گذشته بوده و حتی قیمت سهام بیش از 50 شرکت تا دو برابر میزان افت شاخص نزول کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل هم وزن بورس با افزایش 4 هزار و 627 واحدی در رقم 667 هزار و 856 واحدی ایستاد. این بیشترین رشد شاخص هم وزن از نیمه مرداد به این سو است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص کل بورس امروز متعادل‌تر از دیروز به کار خود ادامه داده و رشد 1084 واحدی را تجربه کرده است. در یک ساعت و 39 دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد 1،496 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، 7 درصد افزایش داشته است. اما نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه، 26 درصد کاهش داشته است. در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، یکم شهریورماه) با هشت هزار و 352 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 946 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: بیشترین ارزش معاملات امروز را گروه خودرویی با ثبت رقم 489 میلیارد تومان (1.1 برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی امروز روند صعودی را تجربه کرد و نهایتا با رشد حدود 8000 واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و 946 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 8 هزار و 348 واحد افزایش معادل 43 صدم درصد به یک میلیون و 946 هزار و 638 واحد رسید.