شنبه 15 اردیبهشت 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی منفی شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد ضعیف‌تر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن و در کنار ورود سرمایه حقیقی 36 میلیارد تومانی به سهام پشت سر گذاشت. کاهش ارزش معاملات خرد در روز شنبه اندک بود و ارزش معاملات خرد در نزدیکی سطح 5 همتی باقی ماند.

وب‌گاه گسترش

روز شنبه شاخص کل بورس تهران از ابتدا روند صعودی داشت و در یک ساعت بیش از 7 هزار واحد صعود کرد. اما در ادامه روند نزولی پیدا کرد و در نهایت 654 واحد بالاتر از رقم روز چهارشنبه ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات در محدوده 4 هزار و 900 میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار بورس تهران نیز همچنان در کمترین فاصله با محدوده 8 هزار همتی قرار دارد و توان رسیدن به این کانال (8000 همتی) برای ارزش بازار وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات در محدوده 4 هزار و 900 میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار بورس تهران نیز همچنان در کمترین فاصله با محدوده 8 هزار همتی قرار دارد و توان رسیدن به این کانال (8000 همتی) برای ارزش بازار وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که در یک ساعت ابتدایی معاملات شاخص بیش از 7 هزار واحد رشد کرده بود اما در ادامه روند نزولی پیدا کرد و در نهایت تنها 654 واحد بالاتر از روز چهارشنبه ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 8 اردیبهشت با افزایش 652 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 8 اردیبهشت) با یک هزار و 22 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار و 979 واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 8 اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,304,978 واحد رسید. در این تاریخ، شاخص کل بورس نشان‌دهنده یک افزایش قابل توجه بود که بیش از 1 هزار واحد بود. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار بورس تهران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 8 اردیبهشت) با یک هزار و 22 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار و 979 واحد ایستاد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز هشتم اردیبهشت، شاخص کل بورس 2 هزار و 865 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته اول اردیبهشت ماه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز اندک شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 4 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط، انتظار داریم شاخص کل بورس به روند صعودی خود در میان مدت ادامه دهد.