شنبه 15 اردیبهشت 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با افت بیش از 13 هزار واحدی همراه شد تا سناریو سیو (ذخیره) سود مطرح شده در چند روز اخیر اهالی بازار سرمایه بعد از رشد بیش از 4 درصدی را عملی کرده باشد.

وب‌گاه تابناک

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند عقب گرد شاخص کل بورس، مراسم انعقاد قرار داد واگذاری شرکت‌های استقلال پرسپولیس، افزایش نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله، حذف چای از فهرست کالا‌های مشمول افزایش مالیات یک درصدی و هشدار یک مقام دولتی به 2 سایت معروف فروش مسکن را در بر دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت) با 13 هزار و 420 واحد افت در ارتفاع 2 میلیون و 303 هزار و 382 واحد ایستاد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بازار بورس امروز بیش از 13 هزار واحد افت کرد و به دو میلیون و 303 هزار واحد رسید؛ این در حالی است که در چهار روز قبل این بازار افزایش یافته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز دو شاخص اصلی بورس تهران دو دمای متفاوت را نشان دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز عرضه بر تقاضا برتری پیدا کرد و اکثر نماد‌های شاخص ساز در منفی کار خود را به پایان رساندند.

خبرگزاری تسنیم

صندوق های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 4 اردیبهشت 1403، شاخص کل بورس تهران با تنزل بیش از 13 هزار واحد به سطح 2,303.382 واحد رسید. این کاهش قابل توجه در شاخص کل بازار، باعث کاهش چشمگیر ارزش کل بازار شد و نشانگر کاهش اعتماد سرمایه گذاران به بازار سهام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز چهارم اردیبهشت، شاخص کل بورس 446 واحد کاهش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیروز روند معاملات در لحظات ابتدایی با افزایش تراز شاخص هم‌وزن و افت تراز شاخص کل همراه بود اما پس از نیم ساعت، شاخص کل بورس تهران نیز صعودی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن در کنار کاهش 18 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه شاهد تعادل جریان حقیقی و حقوقی در بازار سهام بود و 42 میلیارد تومان به مالکیت حقیقی بازار سهام افزوده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس اوراق بهادار تهران سومین روز از اردیبهشت ماه سال 1403 را نیز با رخ مثبت به پایان برد تا هفته نخست سال جدید را در دومین ماه سال تکرار کند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه 3 اردیبهشت) با 3 هزار و 960 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 316 هزار و 779 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص بورس تهران برای چهارمین روز متوالی صعود کرد و در محدوده 2 میلیون و 300 هزار واحدی تثبیت شد.