یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

در جریان معاملات روز جاری، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز بسیار خوبی را سپری کرد. این شاخص با رشد 60 هزار واحدی به عنوان یک نشانه قوی از افزایش قیمت اوراق بهادار، عملکرد مثبتی داشت. همچنین، شاخص هم وزن نیز با رشد بیش از 15 هزار واحد، نشان از رشد قیمت‌های تمامی صنایع در بورس داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه 13 اسفند) با 60 هزار و 469 واحدی به کانال 2 میلیون و 100 هزار واحد صعود کرد و در ارتفاع 2 میلیون و 147 هزار و 10 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 559 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص‌های بازار سهام به صعود ادامه دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با 60 هزار و 470 واحد افزایش معادل 2 و 90 صدم درصد به دو میلیون و 147 هزار و 10 واحد رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سرمایه با رشدی 60 هزار واحدی مجددا توانست مقاومت 2 میلیون 100 هزار واحدی را پر قدرت به سمت بالا بشکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه 1402، شاخص کل بورس تهران 60 هزار و 470 واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 147 هزار و 10 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 13 اسفند ماه، شاخص کل بورس تهران افزایش قابل توجهی داشت و به سطح 2,147,010 واحد رسید. این افزایش بیش از 60 هزار واحد بود. همچنین، ارزش کلی بازار بورس نیز نسبتاً افزایش یافت. این افزایش نشان دهنده روند مثبت و رونقی است که در بازار بورس تهران در آن تاریخ صورت گرفته بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز 13 اسفند، شاخص کل بورس 11 هزار و 19 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اواق بهادار تهران امروز پس مدت‌ها رخ مثبتی خوبی را به خود دید و افزایش ارزش معاملات به ارقام نزدیک به 7 هزار میلیادر تومان توانست بیش از 31 هزار واحد شاخص کل را مثبت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید مهمترین و جالب ترین خبری که در بین اهالی بازار سرمایه دست به دست می‌شد صحبت‌های وزیر اقتصاد است که عنوان داشته است که «اکنون بازار سرمایه ظرفیت بسیار خوب و بالایی برای رشد دارد و سهام بورس اکنون تقریباً یک‌سوم تا دوسوم ارزش واقعی خودشان را دارند».

وب‌گاه گسترش

امروز، بازار بورس اوراق بهادار تهران پس از مدت‌ها، رشد قابل توجهی را تجربه کرد و ارزش معاملات به نزدیکی 7 هزار میلیارد تومان افزایش یافت. این رشد باعث شد که شاخص کل بازار، بیش از 31 هزار واحد را به سمت مثبت هدایت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش 99 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 6 هزار و 18 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس بعد از مدتها یک رشد خوب را در معاملات امروز تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 12 اسفند) با 31 و 782 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 86 هزار و 609 واحد ایستاد.