یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد، امروز حجم معاملات 9 میلیارد و 800 میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی 4.410 میلیارد تومان بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 31 هزار و 792 واحد افزایش، به سطح 2 میلیون و 86 هزار و 618 واحدی رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 12 اسفند ماه، شاخص کل بورس تهران به افزایش بیش از 31 هزار واحد دست یافت و به سطح 2,086,785 واحد رسید. همچنین، ارزش کلی بازار بورس نیز نسبتاً افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز 12 اسفند، شاخص کل بورس 774 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

در روز چهارشنبه شاخص کل بورس تهران پس از 4 روز رشد داشت. کاهش خروج سرمایه به رقم 4 میلیارد تومان این امیدواری را ایجاد کرده که سنت رشد بازار در هفته‌های پایانی سال هتکرار شود. بازار همچنان درگیر رکود معاملاتی و خروج سرمایه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته انتهایی بهمن ماه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کف کانال 3 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی به صندوق‌های درآمدثابت بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس توانسته در حرکت صعودی قبل سقف خود را بشکند و در حال حاظر مشغول پولبک زدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 3.8 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و افت 27 درصدی خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل ریزش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز پایین‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان معاملات روز چهارشنبه در بازار بورس اوراق بهادار تهران، نمادهایی مثل فولاد و کگل و شپنا در مسیر صعودی قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 0.87 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 54 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازارهای سنتی ایران در هفته دوم اسفند روی بازدهی مثبت را دیدند و حتی اوراق سی درصدی نیز وضعیت مناسبی را در گزینه‌های سرمایه‌گذاری از آن خود کرد اما بازار سرمایه همچنان رنگ قرمز پررنگ خود را برای سهامدارنش به نمایش گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر، شاخص کل بورس تهران در روز شنبه ریزش 4 هزار و 847 واحدی داشت و روز دوشنبه 16 هزار و 700 واحد پایین آمد.

وب‌گاه عصر ایران

از ابتدای زمستان بازار بورس شاهد خروج 9 هزار و 261 میلیارد تومان سرمایه بوده است و شاخص کل بورس و اوراق بهادار نیز با ثبت افت 7.27 درصدی در این مدت، عملکرد بسیار نامطلوبی را نشان داده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از 4 روز، ریزش بورس در آخرین روز معاملاتی هفته متوقف شد.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه امروز رشد کرد و شاخص کل با افزایش 8722 واحد به رقم دو میلیون و 54 هزار واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز 9 اسفند بعد از مدت‌ها شاهد ورود نقدینگی افراد حقیقی به میزان 8 میلیارد تومان به بازار سهام بودیم.