یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 42 هزار و 983 میلیارد تومان بود که 87 درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز 272 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، پنجم اسفند) با چهار هزار و 847 واحد کاهش، به ارتفاع 2 میلیون و 65 هزار و 971 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند نزولی خود با ریزشی 5 هزار واحدی به کار خود پایان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 5 اسفند با کاهش 4 هزار و 847 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 65 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، پنجم اسفند) با چهار هزار و 845 واحد کاهش، به ارتفاع 2 میلیون و 65 هزار و 971 واحد رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 749 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته انتهایی بهمن ماه با کاهش تراز شاخص کل و ریزش شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 3 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی به صندوق‌های درآمدثابت بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: با توجه به شکست ابر کومو به سمت پایین توسط شاخص کل بورس، به نظر وارد یک روند نزولی میان مدت شده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت بورس در روز شنبه 5 اسفندماه 1402 چگونه خواهد بود؟ وضعیت بورس در روز شنبه 5 اسفندماه 1402 چگونه خواهد بود؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ روز چهارشنبه، کسل کننده و کم فروغ بود و معاملات را متعادل و رو به پایین به پایان برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 0.37 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 70 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه گسترش

در طی هفته‌ی گذشته، شاخص کل بورس تهران به طور کلی بیش از 7 هزار واحد افت داشت و رکورد 13 روز متوالی خروج سرمایه اصلی ثبت شد. با توجه به رکود معاملات سهام، می‌توان گفت که بازار در یک وضعیت نامطلوب قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 9.4 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و افزایش 55 درصدی خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل ریزش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز پایین‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه گسترش

در طول هفته‌ای که گذشت، شاخص کل بورس تهران به طور کلی بیش از 7,000 واحد افت داشت و رکورد 13 روز متوالی خروج سرمایه‌های واقعی را ثبت کرد. با توجه به رکود در معاملات سهام، می‌توان گفت که بازار سهام در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته است و به طور کلی در حال رکود است.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته 573 واحد کاهش یافت و شاخص کل به رقم دو میلیون و 70 هزار واحد رسید.