یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز پس از 4 روز ریزش متوالی، تابلوی بورس تهران سبزپوش شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز شاهد خروج 202 میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

وب‌گاه گسترش

در روز 29 بهمن ماه، شاخص کل بورس تهران با یک رشدبیش از 4 هزار واحدی به سطح 2,064,743 واحد رسید و ارزش کلی بازار بورس نسبتاً افزایش یافت. این افزایش نشانگر نگرانی و ناراحتی سرمایه‌گذاران درباره وضعیت بازار بورس بود و به علت رشد محدود در ارزش سهام، بازار تحت تأثیر قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی در حالی بر تداوم انتشار اوراق گواهی های خاص تاکید دارد که بسیاری آن را عاملی برای تحمیل تورم در آینده می دانند و بر این باورند که این تصمیم بانک مرکزی خیلی در جمع آوری نقدینگی از دست مردم کارساز نیست. بانک مرکزی در حالی بر تداوم انتشار اوراق گواهی های خاص تاکید دارد که بسیاری آن را عاملی برای تحمیل تورم در آینده می دانند و بر این باورند که این تصمیم بانک مرکزی خیلی در جمع...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 29 بهمن) با 4 هزار و 724 واحد افزایش، به ارتفاع 2 میلیون و 64 هزار و 744 واحدی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 29 بهمن) با 4 هزار و 724 واحد افزایش، به ارتفاع 2 میلیون و 64 هزار و 744 واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس تهران احتمالاً معاملات امروز را با افت تراز شاخص‌های اصلی آغاز کند. احتمال بازدهی منفی شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد ضعیف‌تر شاخص کل به نسبت شاخص کل هم‌وزن در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته با یک نزول سنگین مواجه شد و بیش از 2.8میلیارد دلار از ارزش کل بازار سهام ایران کاسته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان معاملات روز جاری شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت بیش از 18 هزار واحدی کار خود را تمام کرد و بازار در هیجان بیش فروش اندیکاتور RSI فرو رفته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری و در اولین روز کاری هفته خود با افت بیش از 18 هزار واحدی همراه شد تا ریزش بهمن بر سر سهام‌داران خرد همچنان ادامه دار باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران برای چهارمین روز متوالی ریزش کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس امروز 28 بهمن با کاهش 18 هزار و 517 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 60 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در ادامه روند ریزشی خود، با ریزشی 16 هزار واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 60 هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 28 بهمن) با 18 هزار و 518 واحد کاهش، به ارتفاع 2 میلیون و 60 هزار و 22 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 28 بهمن 1402، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,060,022 واحد رسید. با افت بیش از 18 هزار واحد، ارزش کلی بازار به طور قابل توجهی کاهش یافت. این وقوع نشانگر ناراحتی و نگرانی سرمایه‌گذاران درباره وضعیت بازار بورس بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 28 بهمن با کاهش 18 هزار و 517 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 60 هزار واحدی قرار گرفت.