یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران امروز با سقوط سنگین 18 هزار واحدی به دو میلیون و 60 هزار واحد رسید. امروز اغلب نمادهای بازار سرخپوش شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 191 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

روز چهار‌شنبه شاخص کل بورس تهران برای سومین روز متوالی ریزش کرد و فاصله آن با مرز 2 میلیون و 100 هزار واحد بیشتر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته چهارم بهمن ماه با کاهش تراز شاخص کل و ریزش شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 4 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی به صندوق‌های درآمدثابت بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: در حال حاضر محدوده 2 میلیون و 60 هزار واحد تا 2 میلیون و 15 هزار واحد می‌تواند ناحیه حمایتی اصلی شاخص کل بورس باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات هفته گذشته بازار سرمایه، با تعادل همیشگی نماگر‌های بازار به پایان رسید. دماسنج اصلی بورس تهران که هفته‌ها در انتظار محرک جدی و تاثیرگذار برای صعود مانده، ماه‌های زیادی است که با شرایط نامناسبی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از کارشناسان معتقدند یکی از عوامل انحراف جریان پول تصمیمات دولت است. بنابراین وضعیت بنیادی شرکت‌ها و ارزندگی سهام زیر سایه اخبار و تصمیمات دولت قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اقتصادی ایران‌خودرو، با بیان این‌که سودآوری و خروج از شمول ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت، از مهم‌ترین راهبردهای گروه صنعتی ایران‌خودرو است، عنوان کرده است که برای این‌منظور تولید محصولات جدید، با ترکیب بهینه و مدیریت بهای تمام شده در بخش‌هایی مواد اولیه و قطعات، متقاعدسازی ارکان تصمیم‌گیر جهت قیمت‌گذاری منصفانه و تنظیم قیمت بازار و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 0.93 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 78 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 4.7 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و افزایش 62 درصدی خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل ریزش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز پایین‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سهام آخرین روز از هفته کاری را هم با ریزش به کار خود پایان داد. به این ترتیب 3 روز از 4 روز کاری هفته منتهی به 27 بهمن ماه 1402 شاخص‌های بورس ریزشی بودند. به گونه‌ای که روز چهارشنبه 25بهمن ماه نیز شاخص بورس با افت 12 هزار واحدی مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات چهارشنبه، 47 نماد صف خرید داشتند و 55 نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 12 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 363 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 28 درصدی به 200 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته را با ریزشی 12 هزار واحدی به کار خود پایان داد تا در این هفته بازدهی منفی از خود ثبت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه 25 بهمن) با 11 هزار و 787 واحد کاهش، به ارتفاع 2 میلیون و 78 هزار و 530 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 25 بهمن 1402، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,078,530 واحد رسید. با افت بیش از 11 هزار واحد، ارزش کلی بازار به طور قابل توجهی کاهش یافت. این وقوع نشانگر ناراحتی و نگرانی سرمایه‌گذاران درباره وضعیت بازار بورس بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی مثبت و اندک شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد بهتر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.