شنبه 5 آبان 1403

شادی شدید بارسا از باخت رئال: نزدیک بود سقوط کنند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شادی شدید بارسا از باخت رئال: نزدیک بود سقوط کنند!

بازیکنان بارسلونا درحالیکه سوار هواپیما در حال بازگشت به شهرشان بودند گل آنتوان گریزمان به رئال مادرید را با هیجان حداکثری جشن گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چند هفته سخت را سپری می‌کند و عملکرد و نتایج تیم اصلا در حد انتظار نبوده است. شکست 4-1 مقابل رئال در فینال سوپرجام کار را به حدی سخت کرده که به نظر می‌رسد تغییر و تحولات عمده در راه باشد.

برای همین پیروزی در بازی دیشب کوپا دل‌ری مقابل یونیونیستای سالامانکا برای بارسا بسیار هم بود. بازی‌ای که بارسا ابتدا عقب افتاد ولی در نهایت با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

بازیکنان بارسا بعد از این پیروزی سوار هواپیما شده و در حال بازگشت به شهرشان بودند که یک خبر خوب دیگر دریافت کردند. رقیب سنتی آنها رئال مادرید توسط حریف همشهری‌اش اتلتیکو از کوپا دل‌ری حذف شده بود.

بازی دو تیم در وقتهای عادی با تساوی 2-2 به پایان رسید ولی گلهای گریزمان و ریکلمه باعث شد اتلتیکو پیروز این بازی شود. رسانه‌های نزدیک به بارسا گزارش دادند دیشب بازیکنان بارسا وقتی خبر گل گریزمان به رئال را در هواپیما دریافت کردند چنان جشن پرشوری گرفتند که کادر پروازی نگران شده و از آنها خواست آرام باشند و امنیت پرواز را به خطر نیندازند.

شادی شدید بارسا از باخت رئال: نزدیک بود سقوط کنند! 2