یک‌شنبه 1 مهر 1403

شارجه به صدر چسبید؛/ نمایش ترسناک حریف سپاهان با 4 گل

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شارجه به صدر چسبید؛/ نمایش ترسناک حریف سپاهان با 4 گل

شارجه امارات موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل الجزیره شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شارجه که همگروه سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه خالد بن محمد به مصاف تیم الجزیره رفت.

تیم فوتبال شارجه که در دو مسابقه اخیرش در لیگ برتر امارات دو پیروزی مقابل دبا الحسین و کلباء به دست آورده و در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا به برتری یک بر صفر برابر استقلال تاجیکستان رسیده بود، امروز هم یک برد پُر گل به دست آورد.

الجزیره در دقیقه 13 یک اخراجی داد تا شارجه فرصت بهتری برای پیروزی به دست بیاورد و در نیمه نخست با سه پاس گل از کایو و سه گل از لوئازینیو، فراس بالعربی و عمر کامارا پیش بیفتد و برتری خود را قطعی کند.

پاکو آلکاسر، ستاره اسپانیایی شارجه که در دقیقه 77 به زمین آمده بود، پنج دقیقه پس از حضورش در مسابقه به کایو پاس داد تا این بازیکن هم پس از سه گل‌سازی، دروازه الجزیره را باز کند.

شارجه با کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل الجزیره و سومین برد متوالی 9 امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت 8 به صدر جدول لیگ برتر امارات رسید که الوحده یا شباب الاهلی در صورت برتری در بازی فردا شب هم‌امتیاز با آنها خواهند شد.

تیم فوتبال شارجه در روزهای یکم و 15 آبان‌ماه دو مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل سپاهان ایران برگزار می‌کند.

شارجه به صدر چسبید؛/ نمایش ترسناک حریف سپاهان با 4 گل 2